سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

نظرات حاوی پیام تبلیغی منتشر نمی شود...

سداد

دلم تنگ این بهشت شده ...

فرماندهـ منــــ

...

#کار_تشکیلاتی

حواستان باشد؛ انشعاب و انشقاق و دو دسته شدن خطرناک است؛ یکی به خاطر یک فکری از مجموعه ای جدا بشود، باز یکی دیگر از آن طرف به خاطر یک فکر دیگر جدا بشود؛ در حالیکه این فکرها ممکن است درست هم باشد، اما آنقدر اهمیت نداشته باشد که انسان این یکپارچگی را بخاطر آن به هم بزند.

بنده عرض کردم اتحاد ملی، خب، اتحاد ملی برای شما دانشجویان بسیجی از همین بسیج خودتان شروع می شود: اتحاد سازمانی و تشکیلاتی.

نگذارید شما را تکه تکه و پاره پاره کنند.

31/02/1386

" "

عشق نـوشتـــ

...

...

یکـ دوست جدید

نام کتاب: ارتش سری روشنفکران

نویسنده: پیام فضلی نژاد

ناشر: کیهان

لینک خریــد:

از اینجا بخرید...

معرفی کتاب:

فضلی نژاد در این کتاب بیشتر به روایت تاریخ اندیشه سیاسی در ایران معاصر و «نسبت علوم انسانی و مترجمان سکولار با براندازی نرم» می‌پردازد و در ضمن یک روایت تاریخی، مفاهیمی مانند «فروپاشی ایدئولوژیک» و «جاسوسی آکادمیک» را شرح می‌دهد. جدیدترین اسناد جاسوسی فیلسوفان یهودی مانند سِرآیزایا برلین، سِرهانا آرنت، سِرکارل پوپر، لشک کولاکوفسکی، هربرت مارکوزه یا متفکرانی مانند برتراند راسل، جان دیویی و ریچارد رورتی برای سرویس‌های جاسوسی غرب در این کتاب ارائه شده است. مترجمان سکولار از عزت‌الله فولادوند تا محسن ثلاثی یا ناشران وابسته مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر از دیگر سوژه‌های نویسنده هستند؛ و پیوندهای این فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار با چهره‌های «روشنفکری دینی» مانند «عبدالکریم سروش» و «سیدمحمد خاتمی» و «مصطفی ملکیان» شرح داده است.

در بخشی از همچنین:

کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل 4 فصل با عناوین «درآمد: جاسوسان در تهران»، «فصل اول: علوم انسانی؛ الهیات جنگ نرم»، «فصل دوم: فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار»، «فصل سوم:سکولاریسم مقدس آمریکایی» و «فصل چهارم: سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایه‌داری» است. پس از فصل چهارم، رساله‌ای 55 صفحه‌ای با نام «امام جنگ عقیده» چاپ شده که روایت‌گر تحلیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون «غرب‌شناسی»، «علم غربی»، «علوم انسانی»، «دانشگاه»، «معنای روشنفکری» و... است. کتاب «ارتش سری روشنفکران» در بخش «به روایت تصویر» شامل بیش از 100 سند، تصویر و کلیشه مطبوعاتی است و برای اولین‌بار در آن نامه‌های دست‌نویس از «احمد اشرف» (تحلیلگر CIA) خطاب به «عباس عبدی» و نامه «علیرضا نوری‌زاده» (جاسوس MI6) خطاب به «محمدعلی ابطحی» به همراه دست‌خط‌ها و اسنادی مانند مکاتبات حاج «حسین شریعتمداری» با پرفسور «حامد الگار» (استاد دانشگاه برکلی) به چاپ رسیده است. بخش «به روایت تصویر کتاب» شامل 50 صفحه است که ذیل هر عکس و سند و دست‌خط، توضیحات و شناسه‌های آن آمده و خوانند از هر عکس به صفحه مربوط به بحث در متن کتاب ارجاع می‌شود.

پربیننده ترین مطالب

خندید و رفت

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ب.ظ

گفتــــــم که کی

گفتـــــا کنون

گفتـــم کجا

گفتا بخون

گفتـــم چرا

گفتـــــا جنون

گفتــــــــم نرو

ـــخندیــد و رفتــــ


پ.ن 1: 
چقدر احساس خفگی می کنم در این هوای شهر...

یادِ یادمان ها کرده دلم

نشئه شده ام

دلم دارد می میرد کم کم

هوای نفس های شهدا را دارد دلم

هوای بازدم های شلمچه

نسیم های هور

خاک های نرم فکه

آفتاب سوزان طلائیه

آیا غروب هایشان را باز خواهم دید؟

آیا عرفه مهمانشان می شوم؟

پ.ن 2: رفقا یه سری هم به این لینک بزنن، دیدنی و خواندنی و شنیدنی:

نظرات  (۴۶)

۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۶ محمدحسن صابری خواه
سلام همسنگر
هفته دفاع مقدس مبارک.
وب جالبی داری اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن.
یا زهرا(س)
salam

پاسخ:
سلام
salam
http://www.javedan.ir/

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 

امروز
دوشهید گمنام آوردن
ودوتا بانام ونشون
یکیشونو گلستان دفن کردند
وای که چقدر هواش ریه های اعتقاد آدمو باز میکرد
اونم تا ته تهش
وقتی مینشستی بغل خواهر شهید
انگار برادر خودتو آورده بودن
اونجا بود که خواسته نخواسته
اشکات میومدن
اونجا بود که میفهمیدی
چقدر کم کار کردی در برابر این همه خون...
پاسخ:
خوشا به سعادتتون
ما که توفیق نداشتیم متاسفانه
سلام
 دعوتید به....
* زنان هم جنگیدند...*

http://zareh.blog.ir/post/113

ممنون

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۱ ... خادم الزهرا
سلام
40 روز مانده تا ایام محرم
تا ایام عزای ارباب ...
ای کـــــشتی نجـــــات مــن و یاورم حسین
لطفــــــی که کـرده ای تو به من مـادرم نکرد
ای مهـــــــربان تـــر از پدر و مـــــادرم حسین


طرح اربعین قرائت زیارت عاشورا

هر که دارد هوس کرب و بلا
بسم الله...
لطفا انتشار دهید...
التماس دعا
پاسخ:
إن شاء الله که توفیقش رو داشته باشیم.
کوچیده اید زود مگر صبرتان کجاست...
من میرسم تورا به خدا پابه پا کنید..

سلام

خیلی زیبا بود.احسنت.رفتم دیدم...

 

بروزمممم

۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۱ *** رک و راست ***
عشق فقط عشق به شهدا و عشق به رهبر.
همین و بس...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۲ ... خادم الزهرا
سلام
انشاءالله بطلبه و ماهم راهی شیم...

پاسخ:
إن شاء الله
خیلی زیبا بود.احسنت
سلام

برای مثل شما و من و همه دل سوخته های روزهای خدایی جنگ و شهادت:
برنامه بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان
شنبه ششم مهر 92، ساعت 4 عصر
http://www.hizbullahcyber.com/content/21251
۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۱ عاطفه سادات
یعنی میشه "عرفه " مهمان شهدا شیم؟حرف دل من رو زدید خب ... 
دلم خیلی تنگه ...
یاعلی
پاسخ:
إن شاء الله که میشه
ان شاء الله مهمان خواهید شد

نئشه آیه همان نشئه ست؟
پاسخ:
إن شاء الله

سلام

به نظرتون فرق ایمان با احساس در چیه؟

اصلا چه رابطه ای با هم دارن؟

احساس میشه تقلیدی باشه؟

پاسخ:
سلام
میشه بفرمایین که ربط این سوال با این پست چی هستش؟
اینکه فرق ایمان و احساس چیه، بستگی به تعریفی داره که از این دو ارائه بدیم. که در کلام جدید ذیل بحث ایمان مطرح میشه.
که در اونجا احساس یا همان تجربه ی دینی مطرح میشه که همخوانی داره با الاهیات مسیحیت و مخالف الاهیات امامیه یا همون شیعه هستش. چون ایمان و الاهیات شیعه برگرفته از یقینه نه احساسات.
 اینکه پرسیدین احساس میشه تقلیدی باشه؛ نه احساسات تقلیدی نیست ولی قابل تهییج هستش.
در ضمن؛ این نظرتون رو چرا 6 بار فرستاده بودین؟

واقعا شیش بار اومد؟؟؟!!!!!!!

آخه حتی یه بارشم از اون شیش تا تایید نشد من فکر کردم که نرسیده

...............

واقعا نمیدونم چرا شما متوجه ربط  صحبت ها و سوالهای من نمیشین....

کاملا مربوط به همین پست شما میشه

شما از احساستون گفتین و من دنبال ریشه و علت این احساسم

............

جوابتون قانعم نکرد

ورودش خوب بود ولی ادامه اش نه

آخه با کدوم دلیل میاین تجربه دینی رو رد میکنین ؟

تجربه دینی انواع و اقسام داره

 

ولی به نظر من همون طور که ایمان میتونه تقلیدی باشه احساس هم میتونه

چون احساس به دنبال ایمان میاد

حالا ایمان تون تحقیقیه یا تقلیدی؟

پاسخ:
خب میشه اقسامش رو بفرمایین؟
......
ایمانمم هم تحقیقیه و هم تقلیدی...
.....
هنوز هم ارتباط صحبت شما رو نفهمیدم. قبول دارم که مطلب من احساسی بود و ربط را نمی فهمم!!

یه سوال دیگه

حالا یعنی هرچی مخالف بود با الهیات شیعه ما باید بزاریمش کنار ؟؟

و هر چی هم که داخل الهیات شیعه  است یعنی باید بی چون و چرا بپذیریم؟؟

پس در عقل مون رو تخته کنیم دیگه حاج آقا!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
من کی اینطور گفتم؟ یا اصلا از این حرفای من، از کجاش اینایی که شما گفتین فهمیده میشد؟
که منو متهم می کنین به تخته کردن عقل.
واسه پذیرفتن بی چون و چرایی که شما ازش گفتین هم یه مثال هست که همیشه استادمون واسمون میزنن و منم یاد گرفتم، اگه نیاز بود بگین که بگم...

سلام

 

ممنون از حضورتون

یاعلی مددی

۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۹ غریبه غریب
ممنون

بروزم
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۷ نازنین روانبخش
سلام
هم فکری فلبی مون در مورد روابط بانامحرم اونقدر برای خودم و گاها اطرافیانم که صحبت کردند مفید بوده که تصمیم گرفتیم جلسه ی دومی هم بذاریم و بی صبرانه منتظر تشریف فرمایی تون و شنیدن نظرات تون هستیم
دعامون کنید
یا علی
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
گفتم:کجا.. گفتا :بخون ..
گفتم:چرا..گفتا: جنون...
گفتم:به کی؟... گفتا:کنون..
گفتم:مرو...خندید و رفت ...

سلام
احسنت.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۲ سفیـــر نـــور
چقدر احساس خفگی می کنم در این هوای شهر...


دلم آسمون میخوااااااااد....اما چه کنم که بالی نمانده برای پرواز!:((

خیلی هم عالی


۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۴ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم

با کوتاه نوشتی از فراق در خدمتم.

یا علی

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

پسندیدم

خصوصا شعر ابتدای پست را

سلام

دیشب جا همتون خالی یادواره شهدا داشتیم

باصفا بود ایشالا به عرفه که خوب به محرم برسیم 


پاسخ:
سلام
خوش به حالتون.
إن شاء الله
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۵:۵۴ *** رک و راست ***
سلام
به روزم.
سلام
انشاالله

۱۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۱۸ غریبه غریب
بروزم بفرمایین
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۳۴ سجاد عبدی

نفرین بر آن محرم نامحرم

که زهر جفا را نه در جام تو

که در کام ما ریخت

شهادت جواد الائمه بر شما تسلیت باد...

▌║█║YA HOO 110©sajjadabdi ▌║█║

آسمان فرصت پرواز بلند است ولی قصه اینست چه اندازه کبوتر باشیم.

شهادت امام جواد تسلیت...

روزی همه عاشقان زیارت کاظمین.........

کاظمین هوای مشهد داره...

حالا که همه از احساسشون به شهدا میگن...منم بگم دلتنگ شهدای گمنامم...شهدای گمنام دانشگاه یزد...صلوات یادت نره معطر کن فضا رو...

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۵ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۸ غریبه غریب
چرا شما دل خوش ندارین؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمی داااااانم...

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارکباد

۱۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۰ بنت الهدی حسینی

سلام علیکم

به روزم

یا علی

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۹ عاطفه سادات
ماکه هرچی به این در و اون در زدیم شهدا نخواستن عرفه کنارشون باشیم ...
خوشبحال اونایی که روزیشون میشه برن.
به ماسرنمیزنید دیگه عایا؟
یاعلی
پاسخ:
قسمت نبوده که خدمت برسیم...
۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۹ عاطفه دهقانی
یادش بخیر
سه سال پیش عرفه...شلمچه
انشالله روزیتون بشه امسال
سلام
بروز نمکنید؟

با روز شمار غدیر در خدمتتون هستم

مطالبش از کتابهای شهید مطهریه

تشریف بیارید...
پاسخ:
سلام
به روزم میشیم ان شاء الله.
الحمدلله چند روزی رو مهمان شهدا بودم...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۰ سجاد عبدی
 به انتظار ایستاده ام...

اللهم عجل لولیک الفرج ...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
این صفحه رو ببینید
تبادل لینک؟
پاسخ:
سلام
موافقم باهاتون.
سلامخوبید؟
دیگه سراغ ما نمیاید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشالله چقدر این وبلاگتون پر مخاطبه
اما من هاد فرهنگی رو خیلی بیشتر دوست داشتم
هم مطالبش هم قالبش واسم جذاب تر بود.....
پاسخ:
سلام
نظر لطفتون بده.
میشه بگین از چه جهاتی بهتر بوده؟؟
سلام
ممنون از حضورتون
زیارتتون قبول...
هر دو روز یک بار بروزش میکنیم تشریف بیارید...
راستی چیو جا انداختم؟کجا؟
ایکاش کتبه ی قبرم در انعکاس پرتو خورشید نام شهید داشت!
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۶ سید محمد میرلوحی
سلام. ..
ممنونم از حظورتون ..
قدم رنجه فرمودید ..
بازم تشریف بیارید و لطف کنید بگید با چه اسمی لینکتون کنم ؟
پاسخ:
سلام؛ با اسم نمی از یم...

۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۶ سید محمد رضی زاده
شهدا از عرش به ما می خندند...

اگر حوالی شلمچه  ایستادید  روزی برای ما نیز دعا منید.

خیلی دوست دارم ی بار همکه شده برم وببینم .

پاسخ:
اگه توفیقی بود چشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">