سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

نظرات حاوی پیام تبلیغی منتشر نمی شود...

سداد

دلم تنگ این بهشت شده ...

فرماندهـ منــــ

...

#کار_تشکیلاتی

حواستان باشد؛ انشعاب و انشقاق و دو دسته شدن خطرناک است؛ یکی به خاطر یک فکری از مجموعه ای جدا بشود، باز یکی دیگر از آن طرف به خاطر یک فکر دیگر جدا بشود؛ در حالیکه این فکرها ممکن است درست هم باشد، اما آنقدر اهمیت نداشته باشد که انسان این یکپارچگی را بخاطر آن به هم بزند.

بنده عرض کردم اتحاد ملی، خب، اتحاد ملی برای شما دانشجویان بسیجی از همین بسیج خودتان شروع می شود: اتحاد سازمانی و تشکیلاتی.

نگذارید شما را تکه تکه و پاره پاره کنند.

31/02/1386

" "

عشق نـوشتـــ

...

...

یکـ دوست جدید

نام کتاب: ارتش سری روشنفکران

نویسنده: پیام فضلی نژاد

ناشر: کیهان

لینک خریــد:

از اینجا بخرید...

معرفی کتاب:

فضلی نژاد در این کتاب بیشتر به روایت تاریخ اندیشه سیاسی در ایران معاصر و «نسبت علوم انسانی و مترجمان سکولار با براندازی نرم» می‌پردازد و در ضمن یک روایت تاریخی، مفاهیمی مانند «فروپاشی ایدئولوژیک» و «جاسوسی آکادمیک» را شرح می‌دهد. جدیدترین اسناد جاسوسی فیلسوفان یهودی مانند سِرآیزایا برلین، سِرهانا آرنت، سِرکارل پوپر، لشک کولاکوفسکی، هربرت مارکوزه یا متفکرانی مانند برتراند راسل، جان دیویی و ریچارد رورتی برای سرویس‌های جاسوسی غرب در این کتاب ارائه شده است. مترجمان سکولار از عزت‌الله فولادوند تا محسن ثلاثی یا ناشران وابسته مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر از دیگر سوژه‌های نویسنده هستند؛ و پیوندهای این فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار با چهره‌های «روشنفکری دینی» مانند «عبدالکریم سروش» و «سیدمحمد خاتمی» و «مصطفی ملکیان» شرح داده است.

در بخشی از همچنین:

کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل 4 فصل با عناوین «درآمد: جاسوسان در تهران»، «فصل اول: علوم انسانی؛ الهیات جنگ نرم»، «فصل دوم: فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار»، «فصل سوم:سکولاریسم مقدس آمریکایی» و «فصل چهارم: سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایه‌داری» است. پس از فصل چهارم، رساله‌ای 55 صفحه‌ای با نام «امام جنگ عقیده» چاپ شده که روایت‌گر تحلیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون «غرب‌شناسی»، «علم غربی»، «علوم انسانی»، «دانشگاه»، «معنای روشنفکری» و... است. کتاب «ارتش سری روشنفکران» در بخش «به روایت تصویر» شامل بیش از 100 سند، تصویر و کلیشه مطبوعاتی است و برای اولین‌بار در آن نامه‌های دست‌نویس از «احمد اشرف» (تحلیلگر CIA) خطاب به «عباس عبدی» و نامه «علیرضا نوری‌زاده» (جاسوس MI6) خطاب به «محمدعلی ابطحی» به همراه دست‌خط‌ها و اسنادی مانند مکاتبات حاج «حسین شریعتمداری» با پرفسور «حامد الگار» (استاد دانشگاه برکلی) به چاپ رسیده است. بخش «به روایت تصویر کتاب» شامل 50 صفحه است که ذیل هر عکس و سند و دست‌خط، توضیحات و شناسه‌های آن آمده و خوانند از هر عکس به صفحه مربوط به بحث در متن کتاب ارجاع می‌شود.

پربیننده ترین مطالب

نخ تسبیخ پاره شد!

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۶ ب.ظ

فرمودند: "اذکروا موتاکم بالخیر" لذا از همان اولین ساعاتی که خبر فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی در رسانه ها منتشر شد، برخی رسانه ها و مخصوصا صدا و سیما شروع به ذکر یاد و خاطرات خیر و نیک مرحوم هاشمی پرداختند! و گاهی آنقدر آتش این ذکر خیر زیاد می شد که شک می کردیم، او هاشمی رفسنجانی بود یا قدیسه ای که تاکنون پشت پرده پنهان مانده بود!؟

برخی گمان کرده بودند که صدا و سیما دارد بر اساس این سیاست بنی امیه ای عمل می کند! که بعد از مرگ معاویه در جامعه ی اسلامی رواج پیدا کرد؛ که شهید مطهری می فرمایند: "اسم این حرف را باید بگذاریم «فلسفه معاویه‏اى» که هر که هر کاری کرد، همینکه رفت بگوییم پرونده‏اش بسته شد. چرا بسته شد؟! اتفاقاً باید پرونده آنها باز باشد؛ یعنى افرادى که در سرنوشت آینده مؤثرند باید جامعه پرونده آنها را باز نگه دارد، خوبان را تحسین کند و بدها را مشمول ملعنت و نفرت و قضاوت قرار دهد."

در حالیکه صدا و سیما با تمام نواقص و کاستی هایش، بسیار بصیرتر از این است که بخواهد چنین عمل کند! بلکه صدا و سیما جمهوری اسلامی در حال تبدیل یک تهدید به یک فرصت ناب بود. تهدیدی که می توانست فضای جامعه را مجددا متشنج کرده و باز مارهای سمّی فتنه ی 88 را از لانه هاشان خارج کند و به بهانه های واهی کفن مرحوم هاشمی را تبدیل به پیراهن عثمان کنند و آتش فتنه ای دیگر را روشن کنند.

ولی با تیز بینی صدا و سیما این تهدید تبدیل به فرصت شد و تشییع جنازه ی آن مرحوم با ادای نماز میت مقام معظم رهبری تبدیل به یک قدرت نمایی ملی شد.

هرچند با هم عده ای خشک مغز به دستان کوتاه شده ی هاشمی از دنیا هم رحم نکردند و سعی در سیاسی بازی و توهین به نظام را داشتند که در سیل خروشان مردم بصیر گم شدند!

ولی اکنون که بیش 40 روز از فوت هاشمی رفسنجانی می گذرد خوب است برای آیندگان این کشور و تاریخی که قرار است تمام اتفاقات و عملکردهای خوب و بد را در درون خود ثبت کند، صدا و سیمای ما باز به میدان بیاید و عملکرد هاشمی رفسنجانی را به سنجه ی انصاف گذارد.

 

 

زیرا باید برای همگان روشن شود که منشاء برخی اجتهادهای نابجا و غلط آن مرحوم از کجا بود که توانست آن جام زهراگین را به مرحوم حضرت امام بنوشاند؟

با کدام نگاه و تفکری مسئولانی را پرورش دادند که بجای ساده زیستی و مردمی بودن، به کمتر از کاخ و ویلای شمال شهر تهران راضی نبودند؟ و از همان ابتدای شروع کار نظام تخم فساد و اشرافیگری را کاشتند؟

با چه دلیل و منطقی بر خلاف رهبری معظم در پی عادی سازی و اظهار خوش بینی مذاکره با آمریکا بودند؟

با چه اجتهادی سعی در تحریف عقیده و خط و راه و اهداف مرحوم امام را داشتند و منشاء خاطرات ناب ایشان از کجا سرچشمه می گرفت؟

با چه دید و نگاهی سعی در افراطی خواندن فرزندان پاک انقلاب و حمایت از اعتدال و نفاق و دورویی بودند؟

با چه اجتهادی رهبری فتنه ی 88 را بر عهده گرفتند و نقش نخ تسبیح فتنه گران را بازی کردند و همه را حول ایجاد اغتشاش و فتنه جمع کردند؟

با چه ادب و آدابی آن نامه ی بی سلام و والسلام و پر از توهین را به رهبر جامعه ی اسلامی نوشتند؟

بر اساس کدام شواهد و دلایل در پشت تریبون نماز جمعه سخن از تقلب در انتخاباتی زدند که زمانی خودشان را بر مسند ریاست جهوری و زمانی بر مسند نمایندگی و ریاست مجلس و زمانی بر صندلی خبرگان رهبری نشانده بود؟

چگونه و بر اساس کدام نگاه تربیتی، فرزندان شان شدند آقازاده های مفسد این نظام؟ و این نظام را ارث پدری دانستند و بر جان و پیکره ی آن تاختند؟

با چه دلیل و منطق و اجتهادی شروع به تضعیف شورای نگهبانی کرده بودند که حضرت امام ره فرموده بودند تضعیف شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است.

و علی ما شاء الله از نقاط کوری که در زندگی پر فراز و نشیب مرحوم هاشمی رفسنجانی بود، خوب است برای همگان و علی الخصوص تاریخ این ملت روشن و ماندگار و درس عبرت برای همگان شود.

نظرات  (۱۲)

سلام...
حادثه پلاسکو، خیلی حادثه تلخی بود، اما عملا باعث شد یاد حجة الاسلام هاشمی از یادها و خاطره ها پاک شود.
برنامه داشتند 40 روز این آدم را همچنان قدیس نگه دارند، اما...
بعله ...



سلام علیکم
عاقبتتون بخیر
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۴۳ ... یک بسیجی ...
قالَتْ فاطمه علیها السلام : إلهى وَ سَیِّدى ، اءسْئَلُکَ بِالَّذینَ اصْطَفَیْتَهُمْ، وَ بِبُکاءِ وَلَدَیَّ فى مُفارِقَتى اَنْ تَغْفِرَ لِعُصاةِ شیعَتى ، وَشیعَةِ ذُرّیتَى .(کوکب الدّرىّ: ج 1، ص 254.)

خداوندا، به حقّ اولیاء و مقرّبانى که آنها را برگزیده‌اى ، و به گریه فرزندانم پس از مرگ و جدائى من با ایشان ، از تو مى خواهم گناه خطاکاران شیعیان و پیروان ما را ببخشى .

سلام

مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

خدا قوت

https://telegram.me/enghelabist
سلام علیکم

اگر شما کتاب هدیه "شلیک بی گلوله" را میخواهید
سریع اطلاع دهید
با موضوع جنگ نرم
http://azf06.blog.ir/post/1015

عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۶ فاطمه محمدی
سلام
وب تون خیلی عالیه
به منم سر بزنید

دیرگاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور

شاید این عید،

به دیدارِ خودم هم بروم ...

قیصر امین پور


سلام علیکم
سال نو شما بزرگوار مبارک
ان شاالله سال پر برکت، سرشار از کامیابی و موفقیت در توسعه فردی معنوی و مادی داشته باشید.

لطفا بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام دوست عزیز

ممنون میشم سایت ما رو در لیست پیوندهای وبلاگتون قرار بدید 
تور تایلند 
tailand.ir

مرسی
سلام علیکم
اعیاد شعبانیه مبارک
میشه خواهش کنم این مستند رو دانلود کنید و ببینید...
فقط 4 هزار و پانصد تومان...
http://cinemamarket.ir/fa/Shop/product/Froshande

ملتمس دعا
عادت ندارم به اینگونه نظر گذاشتن. پس دلیلی دارد.
سپاس
پاسخ:
تشکر
سلام

 درست فرمودید
سلام وبلاگ به این خوبی ندیدم
موفق باشی

۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حیف وبلاگهایی خوبی ک هستن قلم و زمین میذارن


ان شاءالله سلامت و موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">