سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

نظرات حاوی پیام تبلیغی منتشر نمی شود...

سداد

دلم تنگ این بهشت شده ...

فرماندهـ منــــ

...

#کار_تشکیلاتی

حواستان باشد؛ انشعاب و انشقاق و دو دسته شدن خطرناک است؛ یکی به خاطر یک فکری از مجموعه ای جدا بشود، باز یکی دیگر از آن طرف به خاطر یک فکر دیگر جدا بشود؛ در حالیکه این فکرها ممکن است درست هم باشد، اما آنقدر اهمیت نداشته باشد که انسان این یکپارچگی را بخاطر آن به هم بزند.

بنده عرض کردم اتحاد ملی، خب، اتحاد ملی برای شما دانشجویان بسیجی از همین بسیج خودتان شروع می شود: اتحاد سازمانی و تشکیلاتی.

نگذارید شما را تکه تکه و پاره پاره کنند.

31/02/1386

" "

عشق نـوشتـــ

...

...

یکـ دوست جدید

نام کتاب: ارتش سری روشنفکران

نویسنده: پیام فضلی نژاد

ناشر: کیهان

لینک خریــد:

از اینجا بخرید...

معرفی کتاب:

فضلی نژاد در این کتاب بیشتر به روایت تاریخ اندیشه سیاسی در ایران معاصر و «نسبت علوم انسانی و مترجمان سکولار با براندازی نرم» می‌پردازد و در ضمن یک روایت تاریخی، مفاهیمی مانند «فروپاشی ایدئولوژیک» و «جاسوسی آکادمیک» را شرح می‌دهد. جدیدترین اسناد جاسوسی فیلسوفان یهودی مانند سِرآیزایا برلین، سِرهانا آرنت، سِرکارل پوپر، لشک کولاکوفسکی، هربرت مارکوزه یا متفکرانی مانند برتراند راسل، جان دیویی و ریچارد رورتی برای سرویس‌های جاسوسی غرب در این کتاب ارائه شده است. مترجمان سکولار از عزت‌الله فولادوند تا محسن ثلاثی یا ناشران وابسته مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر از دیگر سوژه‌های نویسنده هستند؛ و پیوندهای این فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار با چهره‌های «روشنفکری دینی» مانند «عبدالکریم سروش» و «سیدمحمد خاتمی» و «مصطفی ملکیان» شرح داده است.

در بخشی از همچنین:

کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل 4 فصل با عناوین «درآمد: جاسوسان در تهران»، «فصل اول: علوم انسانی؛ الهیات جنگ نرم»، «فصل دوم: فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار»، «فصل سوم:سکولاریسم مقدس آمریکایی» و «فصل چهارم: سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایه‌داری» است. پس از فصل چهارم، رساله‌ای 55 صفحه‌ای با نام «امام جنگ عقیده» چاپ شده که روایت‌گر تحلیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون «غرب‌شناسی»، «علم غربی»، «علوم انسانی»، «دانشگاه»، «معنای روشنفکری» و... است. کتاب «ارتش سری روشنفکران» در بخش «به روایت تصویر» شامل بیش از 100 سند، تصویر و کلیشه مطبوعاتی است و برای اولین‌بار در آن نامه‌های دست‌نویس از «احمد اشرف» (تحلیلگر CIA) خطاب به «عباس عبدی» و نامه «علیرضا نوری‌زاده» (جاسوس MI6) خطاب به «محمدعلی ابطحی» به همراه دست‌خط‌ها و اسنادی مانند مکاتبات حاج «حسین شریعتمداری» با پرفسور «حامد الگار» (استاد دانشگاه برکلی) به چاپ رسیده است. بخش «به روایت تصویر کتاب» شامل 50 صفحه است که ذیل هر عکس و سند و دست‌خط، توضیحات و شناسه‌های آن آمده و خوانند از هر عکس به صفحه مربوط به بحث در متن کتاب ارجاع می‌شود.

پربیننده ترین مطالب

یکـ علمدار

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

زبانم قاصر است

 

روح کوچک

 

فهم کوتاه

 

نفس معیوب

 

قلب در احاطه ی حجاب

 

و...

 

نفسم بر زمین لنگر انداخته

 

توان درک آسمان را ندارد

 

آسمانی شدن را نمی فهمد

 

تو و هدف و روح و عشق بازی ها و حب و بغضت از من و درک و فهم من بسیار فراترید؛ بسیار... بسیار...

 

حجاب عجیبی دور وجودم حاله شده و توان دیدن تو را از من گرفته

 

تو را با فهم خودم تعبیر می کنم

 

آنطور که خودم می فهمم تفسیر می کنم

 

تفسیر کودکی خردسال از رفتار  پیری عارف و سالک!!!

 

با این وصف چه از تو بگویم؟

 

چه می فهمم که بگویم؟!

 

آنکه شهدا را تعبیر می کرد خودش شهید بود؛

 

آوینی را می گویم....عجب درست و عجب عجیب تفسیرتان می کرد

 

حالا از مورچه خواسته اند آسمان را اندازه بگیرد!!!

 

بیچاره مورچه چه کیفی کرده با خودش!

 

فکر کرده لابد آسمان باید در همین قد و قواره های خودش باشد!!!

 

من کمتر از مورچه ام و تو بزرگتر از آسمانی

 

کم سخت نیست از شما گفتن

 

وصف عاشق، عاشق تر می خواهد

 

باید شاهد باشی تا شهید را بفهمی

 

اما من فقط یک چیز را خوب می فهمم:

 

خداوند من و تو را از یک گل آفرید...

 

و تو فهمیدی مقصود آفرینش را و من نفهمیدم

 

فرق من و تو درست در همین جاست

 

غیر از اینست؟

 

(ادامه ی مطلب را از دست ندهید!)

از کنار همه اتفاقات و دغدغه ها و موضوعاتی همچون متولیان فرهنگی (5) و موضوعات تربیتی و مسجد طراز (که قولش را در متولیان فرهنگی (3) داده بودم به برخی از دوستان!) و بحث های سیاسی تا بحث ها و مشکلات شخصی که ذهنم را درگیر خودش کرده بود، گذشتم! البته نه به سادگی، که به سختی! چون بدجور ذهنم مشغول شده بود!

 

اما از شما نتوانستم بگذرم!

از او که عاشق لبخندهای زیبایش هستم! از او که وقتی به سراغش میروم و وقتی میبینمش با آن لبخند روی لَبش که از هر کسی دلبری می کند، آرام می شوم...(اشاره به شخص خاص)

و از او، از اویی که از همان دیدار اول تا به امروز بر دلم نشسته، عاشقش شدم یعنی! از اویی که همدم تنهایی هایم شده! شهیــدم(میم مالکیت)، بهترین دوستم! تو که همیشه نشستن در کنارت آرامم می کند...(اشاره به شخص خاص دیگر)

(مشترک هر دو شخص)حس آرامشی بِهم می دهید که تمام حرف هایی که تل انبار می کنم توی دلم تا همه را پیش شما خالی کنم، فراموشم می شود! یعنی اصلا نمی توانم حرفی بزنم در پیشگاهتان...

 

اویِ اول من "شهیـــد حاج حسیـن خرازی" است که این ایام، ایامِ پرکشیدنشان است و اویِ دوم من "شهیـدم مسعود آخوندی" است.

 

حاج حسین خرازیحاج حسین خرازیحاج حسین خرازی

حاج حسین خرازیحاج حسین خرازیحاج حسین خرازی

حاج حسین خرازیحاج حسین خرازیحاج حسین خرازی

 

چند روایت کوتاه از کتاب خرازی از انتشارات روایت فتح و یک کلیپ بسیار زیبا از شهید خرازی را انتخاب کردم، که حتما بخوانید و ببینید...

 

یک: ده ماه بود ازش خبری نداشتیم. مادرش میگفت" «خرازی! پاشو برو ببین چی شد این بچه؟ زنده س؟ مرده س؟» میگفتم: «کجا برم دنبالش آخه؟ کار و زندگی دارم خانوم. جبهه که یه وجب دو وجب نیس. از کجا پیداش کنم؟»

رفته بودیم نماز جمعه. حاج آقا آخر خطبه ها گفت" حسین خرازی را دعا کنید. آمدم خانه. به مادرش گفتم. گفت: «حسین ما رو می گفت؟» گفتم: «چی شده که امام جمعه هم می شناسدش؟»

نمی دانستیم فرماده لشکر اصفهان است.

 

دو: داییش تلفن کرد گفت: «حسین تیکه پاره رو تخت بیمارستان افتاده، شما همین طور نشستین؟» گفتم: «نه. خودش تلفن کرد. گفت دستش یه خراش کوچیک برداشته  پانسمان می کنه  می آد. گفت شما نمی خواد بیاین. خیلی هم سرحال بود.»

گفت: «چی رو پانسمان می کنه؟ دستش قطع شده. » همان شب رفتیم یزد، بیمارستان. به دستش نگاه می کردم. گفتم: «خراش کوچیک! » خندید. گفت: «دستم قطع شده، سرم که قطع نشده .»

 

سه: رفتیم بیمارستان، دو روز پیشش ماندیم. دیدم محسن رضایی آمد و فرمان ده های ارتش و سپاه آمدند و کی و کی. امام جمعه ی اصفهان هم هرچند روز یک بار سر می زد بهش. بعد هم با هلی کوپتر از یزد آوردندش اصفهان. هرکس می فهمید من پدرش هستم، دست می انداخت گردنمو ماچ و بوسه و التماس دعا. من هم می گفتم: «چه می دونم والا! تا دوسال پیش که بسیجی بود. انگار حالا ها فرمانده لشکر شده.» 

 

چهار: گفتند حسین خرازی را آورده اند بیمارستان. رفتم عیادت. از تخت آمد پایین، بغلم کرد. گفت « دستت چی شده؟» دستم شکسته بود. گچ گرفته بودمش! گفتم: «هیچی حاج آقا! یه ترکش کوچیک خورده، شکسته.» خندید. گفت: « چه خوب! دست من یه ترکش بزرگ خورده، قطع شده.»

 

پنج: بعد خواندن عقد، امام یک پول مختصری به شان داد، بروند مشهد، ماه عسل. پول را داده بود به حاج احمد آقا. گفته بود: «جنگ تموم بشه، زیارت هم می ریم.» با خانمش دوتایی رفتند اهواز.

 

شش: تعریف می کرد و می خندید! «یه نفر داشت تو خیابون شهرک[دارخویین] سیگار می گشید، [اون جا سیگار کشیدن ممنوعه]. نگه داشتم بهش گفتم یه دقیقه بیا انجا. گفت به تو چه! می خوام بکشم. تو که کوچیکی، خود خرازی رو هم بیاری بازم میکشم. گفتم می کشی؟ گفت: آره. هیچ کاری هم نمی تونی بکنی.» می گفت: «دلم نیومد بگم من خرازی ام. رفتم یه دور زدم برگشتم. نمی دونم چه طور شد. این دفعه تا منو دید فرار کرد. حتا کفش هاش از پاش در اومد، برنگشت برشون داه.»

 

اما لینک فیلم: اینـــــــــــجا اگه دیدید که بازم ببینید و اگه هم ندیدید که ببینید و لذت ببرید.

 

پ.ن: دوستان اصفهانی، روز پنجشنبه(هفتـم) ساعت 3 بعد از ظهر، خیمه گلستان شهدا را فراموش نکنید! بیست و هشتمین سالگرد شهادت حاج حسین خرازی برگزار میشه؛ با سخنرانی سید حسین مؤمنی و مداحی سید رضا نریمانی!

نظرات  (۵۷)

۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۸ احسن الحدیث
تبریک میلاد حضرت زینب
:)
پاسخ:
تسلیت ایام فاطمیه س  :(
سلام بر تمام شهدا و دوستدارانشان....
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۰ پلک شیشه ای

سلام علیکم


مثل همیشه استفاده کردیم.

جناب مومنی که دعوت شدند روحانی هستند؟؟!


+ مسعود آخوندی خیلی آرامش خاصی داره، خیلی . داداش ماهاست. حق نون و نمک داریم

ما رو هم دعا کنید
رفتین سلام ما رو هم بهشون برس.ونید
پاسخ:
توفیق نبود متاسفانه!
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۳۲ ... یک بسیجی ...

 

امروز برای شهداء وقت نداریم

ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم

با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است

ما بهر ملاقات خدا وقت نداریم

چون فرد مهمی شده نفس دغل ما

اندازه یک قبله دعا وقت نداریم

در کوفه تن ، غیرت ما خانه‌نشین است

بهر سفر کرب و بلا وقت نداریم

تقویم گرفتاری ما پر شده از زرد

ای سرخ ، گل لاله ، تو را وقت نداریم

هرچند که خوب است شهیدانه بمیریم

خوب است ، ولی حیف که ما وقت نداریم

 لحظه هایتان زهرایی


قشنگ بود

دوستیتون مستدام 


۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۹ مسافر88 آرام

حجاب عجیبی دور وجودم حاله شده و توان دیدن تو را از من گرفته
..

سلام


دعامون کنین دغدغه های آسمونی داشته باشیم و زمین حسرت داشتن ما رو دلش بمونه

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

پاسخ:
أن شاء الله...


سلام وب زیبایی دارید 
خوشحال میشم به من هم سر بزنید.
اگر با تبادل لینک موافق بودید نظر بذارید.
سلام
اینجاش "موضوعات تربیتی و مسجد طراز(که قولش را در متولیان فرهنگی (3) داده بودم به برخی از دوستان!)"
خیلی خوب بود!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام

 :)

باور میکنین فایل وردی که از اون روز یه چیزایی نوشتم هنوز روی صفحه ی دسکتاپ هستش!!!؟
مثل همیشه به دلم نشست مطلبتون!
خدا خیرتون بده
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۷ مدیون زهرا سلام الله علیها
سلام علیکم.خداقوت.
روح شهید خرازی شاد.
توی اکثر تصاویر این شهید والامقام لبخند به چشم می خورد...
فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم....
.
.
.طوبی لهم
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۲۵ احسن الحدیث
خب انقدر دیر تایید میکنید تبریک و تسلیت یکی میشه...
پاسخ:
نمی دونم!

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۰ مهدی شریفی
سلام
از امروز تا شهادت حضرت زهرا (شهادت دوم) هر روز مطلبی از این مادر مکرمه رأس ساعت 08:08 صبح نوشته می شه و قرار داده می شه
تشریف بیارید و از نظرات وانتقادات و پیشنهادتون بنده رو محروم نکنید
ضمناً اگه دوست داشتید به اونایی که دوست دارید اطلاع بدید
همین
یازهرا
سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام
 شهادت حضرتش تسلیت....

حضرت فاطمه علیهاالسلام :
اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهیم عمل کنى و از آنچه برحذر مى داریم دورى کنى ، از شیعیان مایى و الاّ هرگز .
إحقاق الحقّ ، ج 19 ، ص 129 .
حضرت زهرا سلام الله علیها :
هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
بحار الانوار - ج 70 - 249


سلام علیکم مومن
شهادت حضرتش تسلیت باد
لطفا بنده را دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۹ تا اینجا خواندم...
سلام


http://farsiyad.blog.ir/post/18

احسنت
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۳ احسن الحدیث
کم پیداید بزرگوار
ان شالله اوضاع بروفق مراد باشه
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

اومدیم گلستان

هرچند یکم دیر

روحشون شاد
پاسخ:
سلام

خوش به سعادتتان

شرمنده ایم
پاسخ:
ما نیز...


بابت فیلم خیلی ممنون.
به روزیم.
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۶ عمار فرهنگ
سلام بر فاطمه مادر حسن
سلام بر فاطمه همسر علی
سلام بر فاطمه دختر  رسول
سلام بر فاطمه غم خوار زینب
سلام بر فاطمه فدای حسین

با رمان الف لام میم همراه باشید
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۹ بنت الهدی حسینی
حاج حسین خرازی...
مصطفی ردانی پور
احمد کاظمی
محمد رضا تورجی زاده...
رحیم یخچالی
"سینه مالامال درد است..."
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۰ بنت الهدی حسینی
نگاره ای کوتاه بر چند متر مکعب عشق
در صبغة الله
واقعا لبخند های شهید خرازی به آدم آرامش میده...


پاسخ:
واقعا

 سلام


http://zareh.blog.ir/post/699
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۵۵ ... یک بسیجی ...
در جهان تا زنده ام گویم ثنای فاطمه(س) / دست حاجت می برم سوی خدای فاطمه(س)

گر برای درد بی درمان مداوا طالبی / رایگان درمان کند دارالشفای فاطمه(س) . . .

لحظه هاتون زهرا(س)پسند

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۱ مهدی شریفی
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

(چند روزی است ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم و تا چند روز بعدی و تا شهادت حضرت زهرا این جریان ادامه دارد، کلاً تشریف فرمایی شما سبب ...)
پاسخ:
سر میزنیم و استفاده میکنیم...
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۹ شیخ صاعد بالازاده
سلام و خداقوت
درمورد لینک کتابی که گذاشتید یه مسابقه کتابخوانی هست به اسم کتاب زندگی دوستانی که این کتاب رو دارند میتونن شرکت کنند.
پاسخ:
و ان شاء الله که شرکت کنیم...
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۰ علی رسولان
ادامه ی مطلب رو خوندم قبلش رو یادم رفت ؟
از سید نوشته بودین و خودتون
هر چی بود قشنگ بود تصویرش
یک عالی در مقابل یک متعالی
پاسخ:
توی ادامه مطلب از سید ننوشته بودم!!!
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۶ مهدی شریفی
سلام.
وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
خودت بیا و ببین...
مؤمن با سلاح بیا
(سلاح مؤمن اشک اوست)
(سلاح مؤمن دعای اوست)
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۸ فاطمه رزم خواه
با شهدا بودن بهانه ای است برای شبیه کردنمان به ایشان، تا شاید ... 
شاید ... خریدار باشد خدایمان ما را هم...
پاسخ:
ان شاء الله بتونیم خودمون رو شبیه کنیم تا قیمتی شویم...
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۲۱ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
دعوتید به پست جدیدمون
http://dar-masire-zan-boodan.blog.ir/
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۷ عمار فرهنگ
اووووووووووووف
همه رو خوندم
انصافا خوب بود. اسفاده کردم.
ایول.
شعر یا دل نوشته خوب بود و بابای حسین خرازی و نماز جمعه و...بهتر تر
پاسخ:
ممنون از نظر لطف تون....
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۴ علیرضا بیگدلی

باسلام

 

آنها که از اسارت ها رهیده اند و به عشق حق رسیده اند و در حد وظیفه زندگی می کنند .جز با امر او جز با حکم او جز با اشاره او به راهی نمی روند اما 

با یک اشاره اش با سر می روند.

ع.ص

اگر  با تبادل لینک با فرهنگ پرواز موافقید،لطفا ما را با همین نام لینک کنید و سپس به ما اطلاع دهید تا شما را لینک نماییم.

 

http://farhangeparvaz.blog.ir

 

                                                                                                                                                   باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز


سلام 

ان شاءالله سال خوب و پر برکتی داشته باشید 

التماس دعا 

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۳۶ میثم حسینی خو
ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شهادت مادر اربابمون تسلیت.
التناس دعا
پاسخ:
بر شما نیز تسلیت عرض میکنم این ایام را....
سلام
 ایام تسلیت

قالَتْ علیها السلام : مَنْ اصْعَدَ إ لىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.(بحار: ج 67، ص 249، ح 25)

هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.


دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
استفاده کردیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عه این ختم قرآن چه جالبه
من تازه دیدم!
پاسخ:
عه!

پس استفاده کنین...

البته کار من نیست!
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۹ محدثه سادات نبی یان

سلام.

لینک شدید

پاسخ:
سلام علیکم

ممنون

سلام

 دعوتید به 


http://heyateketab.blog.ir/post/191
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۴ بنت الهدی حسینی
منم منظورم قبلش بود خب!
فقط بعد یادم رفت؟
یه
آهان
جا افتاده بوده انگار!!! شنونده چرا خوب نخوند؟

و امسالتون پر از حضور حضرت مادر سلام الله علیها!
پاسخ:
بعله!!!

وقتی مدعی، متهم میشود! :(

درست فرمودید؛ و الان متوجه شدم اون اغراق تون رو هم که اصلا جایی نداشت التبه با عرض معذرت!!!


امسال شما نیز پر باشه ان شاء الله از لطف و حضور حضرت مادر س
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۲ محدثه سادات نبی یان
مطالب زیبایی بود. زیاد از شهید خرازی نمی دانستم. البته از شهید آخوندی که هیچ نمیدانم. بد نبود درباره ی ایشان هم مطلبی می گذاشتید. ما که رهسپار سرچ شدیم :)

سال نویتان فاطمی
پاسخ:
إن شاء الله در سالروز عروجشان چشم...

تا ابد این نکته را انشا کنید

پای این طومار را امضا کنید

هرکجا ماندید در کل امور

رو به سوی حضرت زهرا(س) کنید

۱۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۴۳ میثم حسینی خو
ممنون که سر زدی
یا علی
منتظریم ببینیم کی حالتان برای نو کردن خانه خوب میشود...
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۳ هیئت مجازی کتاب
سلام

به بهانه ی زاد روزش...

دعوتید به:

            یادگاران 2

http://heyateketab.blog.ir/post/189
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۷ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
اگر پست و مقامی به شما داده شد که از عهده اش برنمی آیید حتما استعـــفا دهید؛ این یعنی "شرافــــت"
.
مطالب وبلاگتون واقعا عالی هستن، به ما هم سر بزنید :)
۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام

شهادت روزیتون ان شالله
(بعد از یکماه و ده روز)

چند خاطره کوتاه خیلی خوب.
انتخاب عکس ها همچنین.



پاسخ:
ممنون...
واقعا وبتون عالیه.برا منم دعا کنید
پاسخ:
ممنون

محتاج دعام!
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۰۴ هیئت مجازی کتاب
سلام...

به مناسبت سالگرد شهادتش ؛ دعوتید به :

یا زهرا (س)


http://heyateketab.blog.ir/post/202

در حیرتم که چه نویسم
روی سخنم با کیست؟
با خفته است یا بیدار؟
اگر خفته است
خفته را خفته کی کند بیدار؟
و اگر بیدار است
بیدار در کار خود بیدار است!
وانگهی نویسنده چه نویسد
که خود نامه سیاه
و از دست خویشتن در فریاد است.

پیری و جوانی چو شب و روز برآمد
ماشب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم.

علامه حسن زاده آملی

خستگی های یک وبلاگ نویس را نظرات گرم بازدید کنندگان رفع میکند...
ما هم آمدیم بگوییم خسته نباشید، مطالب زیباتون به دل ما نشست...
یاعلی

۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۲ حاج شهریار سلیم زاده
سلام
ممنون که درباره حاج حسین مطلب نوشتید
علی یارتان
یا حق
پاسخ:
سلام
خوش آمدید

وظیفه بوده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">