سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

نظرات حاوی پیام تبلیغی منتشر نمی شود...

سداد

دلم تنگ این بهشت شده ...

فرماندهـ منــــ

...

#کار_تشکیلاتی

حواستان باشد؛ انشعاب و انشقاق و دو دسته شدن خطرناک است؛ یکی به خاطر یک فکری از مجموعه ای جدا بشود، باز یکی دیگر از آن طرف به خاطر یک فکر دیگر جدا بشود؛ در حالیکه این فکرها ممکن است درست هم باشد، اما آنقدر اهمیت نداشته باشد که انسان این یکپارچگی را بخاطر آن به هم بزند.

بنده عرض کردم اتحاد ملی، خب، اتحاد ملی برای شما دانشجویان بسیجی از همین بسیج خودتان شروع می شود: اتحاد سازمانی و تشکیلاتی.

نگذارید شما را تکه تکه و پاره پاره کنند.

31/02/1386

" "

عشق نـوشتـــ

...

...

یکـ دوست جدید

نام کتاب: ارتش سری روشنفکران

نویسنده: پیام فضلی نژاد

ناشر: کیهان

لینک خریــد:

از اینجا بخرید...

معرفی کتاب:

فضلی نژاد در این کتاب بیشتر به روایت تاریخ اندیشه سیاسی در ایران معاصر و «نسبت علوم انسانی و مترجمان سکولار با براندازی نرم» می‌پردازد و در ضمن یک روایت تاریخی، مفاهیمی مانند «فروپاشی ایدئولوژیک» و «جاسوسی آکادمیک» را شرح می‌دهد. جدیدترین اسناد جاسوسی فیلسوفان یهودی مانند سِرآیزایا برلین، سِرهانا آرنت، سِرکارل پوپر، لشک کولاکوفسکی، هربرت مارکوزه یا متفکرانی مانند برتراند راسل، جان دیویی و ریچارد رورتی برای سرویس‌های جاسوسی غرب در این کتاب ارائه شده است. مترجمان سکولار از عزت‌الله فولادوند تا محسن ثلاثی یا ناشران وابسته مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر از دیگر سوژه‌های نویسنده هستند؛ و پیوندهای این فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار با چهره‌های «روشنفکری دینی» مانند «عبدالکریم سروش» و «سیدمحمد خاتمی» و «مصطفی ملکیان» شرح داده است.

در بخشی از همچنین:

کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل 4 فصل با عناوین «درآمد: جاسوسان در تهران»، «فصل اول: علوم انسانی؛ الهیات جنگ نرم»، «فصل دوم: فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار»، «فصل سوم:سکولاریسم مقدس آمریکایی» و «فصل چهارم: سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایه‌داری» است. پس از فصل چهارم، رساله‌ای 55 صفحه‌ای با نام «امام جنگ عقیده» چاپ شده که روایت‌گر تحلیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون «غرب‌شناسی»، «علم غربی»، «علوم انسانی»، «دانشگاه»، «معنای روشنفکری» و... است. کتاب «ارتش سری روشنفکران» در بخش «به روایت تصویر» شامل بیش از 100 سند، تصویر و کلیشه مطبوعاتی است و برای اولین‌بار در آن نامه‌های دست‌نویس از «احمد اشرف» (تحلیلگر CIA) خطاب به «عباس عبدی» و نامه «علیرضا نوری‌زاده» (جاسوس MI6) خطاب به «محمدعلی ابطحی» به همراه دست‌خط‌ها و اسنادی مانند مکاتبات حاج «حسین شریعتمداری» با پرفسور «حامد الگار» (استاد دانشگاه برکلی) به چاپ رسیده است. بخش «به روایت تصویر کتاب» شامل 50 صفحه است که ذیل هر عکس و سند و دست‌خط، توضیحات و شناسه‌های آن آمده و خوانند از هر عکس به صفحه مربوط به بحث در متن کتاب ارجاع می‌شود.

پربیننده ترین مطالب

مرتضی بخواب که علی بیدار است!

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ

حساب شما از سایرین جداست جناب آقای [علی]مطهری! [مرتضی]مطهری اگر نسبت پدری با شما نداشت و نشان صدرا اگر در شناسنامه شما نبود، کسی چه می دانست که حالا جای مجلس کجا بودید و چه می کردید. پای خود را از گلیمتان دراز تر نکنید.

لابد می دانید که این روزها با مصاحبه هایتان، پای ثابت رسانه هایی شده اید که دشمنی شان با جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

هنوز یادمان نرفته نقدهای –یک دهه پیش- شما را به رئیس دولت سازندگی و رویکرد ایشان در عرصه مدیریت کشور؛ و همچنین نقد اعوان و انصار اصلاحات و نقد اندیشه سکولاری آنها توسط شما. وقتی مقاله های اوایل دهه هشتاد جنابعالی توی روزنامه کیهان را بیاد می آوریم، طرفداری سرسختانه امروز شما از اصلاح طلبان و کارگزاران سازندگی و در رأس آن ها آقایان خاتمی و هاشمی و کروبی و میرحسین، برایمان قدری عجیب و حتی خنده دار به نظر می رسد. شما در این سال ها سینه چاک کسانی شده اید که سایه شان را تا دیروز با تیر انتقادات می زدید. امروز اما جای کیهان، روزنامه های وابسته به همان جریان اصلاح طلب، ستونی ثابت دارند برای ظهور و بروز اندیشه های سیاست آلود شما. و در عوض نوک پیکان حملاتتان به سمت «کیهان» و مدیرمسئولش نشانه می رود در این ایام. پر واضح است که امروز گفتار شما همسو با خواسته جریانی ست که کمر به سرنگونی نظام اسلامی بسته است.

 

بیراه نگفته اند: «لا تری الجاهلَ الا مُفرِطاً او مُفَرّطا؛ جاهل را نمی بینی مگر در افراط و در تفریط». چقدر فرق است میان اینکه روزی منتقد کسی باشی و بعد بخاطر چشم داشت، به او تمایل پیدا کنی. شما با همین افراط و تفریط هاست، در حمایت از کاندیدای محبوب خود پا را از گلیم قانون فراتر گذاشتید و از روی غیظ حرف هایی بر زبان جاری کردید که پر از ضد و نقیض است.

[یادتان هست؟ ما که یادمان نرفته آن پست طوفانی را...]

«دکترای فلسفه و کلام» بخورد توی سر کسی که ادب کلام و نزاکت گفتار را نمی داند. آدم دیپلمه هم نباشد، اما دو کلام حرف حساب بزند!

 

روز دانشجو با حضور علی مطهری در دانشکده فنی دانشگاه تهران

 

                 

 

[روز دانشجو با حضور علی مطهری در دانشکده فنی دانشگاه تهران]

 

اگر مبنای قضاوت ما - درباره شما - تشخیص همان امامی باشد که مدام از او دم می زنید، کار شما تمام است. لطفا برای رسیدن به هدف خود اینقدر از امام خمینی مایه نگذارید! شکی نیست اگر عمر امام به این دنیا بود، در واکنش به گستاخی شما همان پاسخ «غلط کردید...» را می داد.

می شود بفرمایید! شما به کدامین اصول پایبندید که نام خود را در زمره اصول‌گرایان و خود را در دایره اصول گرایی تعریف می کنید؟ وای به حال اصول و بدا به حال اصول گرایی، اگر شما خود را اصول گرا بدانید. شما با مصادره کردن نام صدرا، نان دست رنج های هم او را می خورید. مطهری اگر نسبت پدری با شما نداشت و نشان صدرا اگر در شناسنامه شما نبود، کسی چه می دانست که حالا جای مجلس کجا بودید و چه می کردید.

پای خود را از گلیمتان دراز تر نکنید...

 

شما را در راهی که در پیش گرفته اید به خدای متعال و روح بزرگ امام و خون برزمین ریخته ی شهدامان ارجاع می دهیم.

«برگرفته و دخل و تصرف شده از دل آباد»

پ.ن: قرار سداد از اول این بود که هیچ وقت به مثل وب قبلی در بلاگفا وارد این جریانات نشود! ولی دیشب با دیدن این تصاویر دیگر نشد که سر عهدش بماند...

نظرات  (۴۳)

۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دیگه خود متن خودش کلی کامنت
افراط و تفریط از روی ...
چقدر فرق است میان اینکه روزی منتقد کسی باشی و بعد بخاطر چشم داشت، به او تمایل پیدا کنی.

آدم دیپلمه هم نباشه ولی دو کلام حرف حساب بزنه 


حق حق


چی میشه گفت؟
هیچی میشه یه پست عهد شکنی بجا
جشن روز دانشجو بوده؟ آدم شک میکنه !!

راستی روزتون مبارک نه ب سبک اینا!
پاسخ:
هیچی نمیشه گفت :)
سلام
حال این آقا که مشخص است
التماس دعا
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
احسنت ...

اون دیپلمه و حرف حساب رو خیلی خوب فرمودید.
مایه آبروریزی اند ...

۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۲ منور الفکر
قرار خوبی نداشتید جناب سداد
توقع بیش ازین میرود از شما
خدا یکبار فرصت حیات داده است
یک بار فرصت مسلمانی
و یکبار فقط
فرصت حمایت و سربازی ولی امر

با این قرارها خاکریز مقدم جنگ را نباید سرد کرد
بجنگید با دشمن خدا و انقلاب
و
با قرارهای خودمان
قرارهای شاید از سر خستگی
شاید از از سر هر دلیل منطقی ای
ولی بجنگید
جنگ ما دارد از مدار منطق خارج میشود
باید عاشقانه جنگید
همین طوری که حستان غلیان کرده است و زبان گشوده اید براین بی شرمی
پاسخ:
ممنون از حسن نظرتون...

دقیقا همینطوره که فرمودین.

جنگ، واژه ای غریب!
سلام
:(
حالاعلی مطهری به نفعشونه!
این دختره چطوری دلش اومده عکس آقامونوبرعکس بگیره؟!
وای خدای من! :(
پاسخ:
سلام؛ نه طفلی داره تقیه میکنه!
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" مرتضی بخواب که علی بیدار است! "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/37465
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): هر کس از روی ریا و سَمعه (رسیدن به گوش مردم) و به قصد دنیاخواهی علم بیاموزد خداوند برکتش را از آن می‌گیرد، زندگی‌اش را بر او سخت می‌گیرد و او را به حال خودش وا می‌گذارد، و هر کس که خدا او را به حال خودش وا گذارد هلاک شده است."
یا علی
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۹ بنت الهدی حسینی
اتفاقن جلوی در فنی زیارتشون کردم،جا داشت برم یه صحبتی باهاشون داشته باشم   
اساسا برای علی مطهری همین بس که مهمان برنامه بس انجمن بود
و ایضن تکاپوی دوستان برای اینکه بگن این عکس خبرگزاری فارس فوتوشاپه 
پاسخ:
چه سعادت عظمایی نصیبتون شده!!! :)
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۶ بنت الهدی حسینی
بله بله! خودم هم موندم :)))
این دل آباد رو لینکش رو نمیفرمایید؟
پاسخ:
http://delabad.ir/

لینک دقیقش رو برین توی خود دل آباد پیدا کنین...

آخه من قبلا توی وب قبلی، ایام انتخابات 92 که این آقا افاضات فرموده بودند؛ این مطلب رو گذاشته بودم و مبعش از دل آباد بود.

الان دوباره تقریبا همون مطلب قلبی رو با کمی حذفیات گذاشتم اینجا!

واسه همین لینک دقیقش رو نمیدونم؛ و چون منبع اصلی اونجا بود؛ دل آباد قید شد.
۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۱ ... حسینی ...
درد را از هر طرف که بخوانی درد است...

همینـ.......
فک کنم فقط بخواطر پدرشونه که مردم بلایی سرش نیاوردن 
پاسخ:
لابد...
راه کاروان عشق از میان تاریخ می‌گذرد و هر کسی در هر زمان بدین صلا لبیک گوید، از ملازمان کاروان کربلاست

شهید سید مرتضی آوینی


  لبیک یا حسین.....
سلام

http://bayanbox.ir/download/8003796463150895445/%D8%A7%D9%84%D9%81-%D9%85%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%D9%84-%D8%B9%D9%84%DB%8C....jpg


مربوط به عکس اول!!!
پاسخ:
سلام

ممنون...
۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ مدیون زهرا سلام الله علیها
سلام علیکم.خیلی وقته بی خبرم از سداد...

مرتضی بخواب که علی بیدار است...

خداوند از آسمان آبی فرستاد؛ و از هر درّه و رودخانه‌ای به اندازه آنها سیلابی جاری شد؛ سپس سیل بر روی خود کفی حمل کرد؛ و از آنچه (در کوره‌ها،) برای به دست آوردن زینت آلات یا وسایل زندگی، آتش روی آن روشن می‌کنند نیز کفهایی مانند آن به وجود می‌آید -خداوند، حق و باطل را چنین مثل می‌زند!- امّا کفها به بیرون پرتاب می‌شوند، ولی آنچه به مردم سود می‌رساند [= آب یا فلز خالص] در زمین می‌ماند؛ خداوند اینچنین مثال می‌زند!آیه 17 سوره رعد.
پای منبر عشق:
بدانید جوانان عزیز! طلاب عزیز! فضلای جوان! بدانید که این آیه‌ی مبارکه: «فامّا الزّبد فیذهب جفاء و امّا ما ینفع النّاس فیمکث فی الارض»،امروز مصداق تام و تمامی در زمان شما دارد و این را شما خواهید دید. به فضل الهی خواهید دید که «و امّا ما ینفع النّاس فیمکث فی الارض»، این بنای استوار که هندسه‌ی آن الهی است، بنای آن هم با دست یک مرد الهی است، بقاء آن هم با اراده‌ی این ملت عظیم و با ایمان این ملت عظیم است، استوار خواهد ماند و ان‌شاءاللَّه این درخت روزبه‌روز ریشه‌دارتر خواهد شد و خواهید دید که این مخالفان، این کسانی که با این بنا، با این حق و حقیقت مخالفت میکنند، «فیذهب جفاء»؛ اینها در مقابل چشم شما ان‌شاءاللَّه نابود خواهند بود.۱۳۸۸/۰۹/۲۲امام خامنه ای
***
پاسخ:
إن شاء الله...

اللهم احفظ قائدنا...
سلام
اربعین حسینی تسلیت باد.

این هفته به روزیم با کتاب "سرود سرخ انار"

همچنین پیشنهادات شما را برای ایجاد فرهنگ کتاب خوانی پذیرا هستیم.

موفق باشید.
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ سفیـــر نـــور
سلام
نه نبودیــــــــــــــم همسنگر: )
پاسخ:
سلام

چه خوبه که الان هستین!
ایشون منو حسابی گیج کرده
پاسخ:
همه رو و من جمله خودش رو نیز گیج نموده اینشون...
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۵ منور الفکر
دعوتید به یک
"هی!"
بلند...
این روزها....
هرچه می گذرد...
بیشترمی فهمم...
که چراخداوندفرزندان برای امتحان انسان هایش قراردارد...
مهدی هاشمی ٬علی مطهری...
شاید...
باید...
گفت...
خوش به حال آقای مرتضی مطهری که رفت..
.البته فقط شاید...
+
ممنون استفاده کردیم...
خداعاقبت هممونُ ختمِ به خیرکند...
ان شاء الله...
پاسخ:
إن شاء الله
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۹ کمی بودن ...
+++
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل علی آقای مطهری؟! شرم آور نیست انقد ناخلف بودن؟!!
پاسخ:
از فضل پدر ایشون برای ایشون همین که یک کرسی مجلس برای ایشونه!
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

لطفا رسانه باشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

إن شاء الله سلام ما رو هم خدمت مادر شهید برسونید...
امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود: 

کسى که عقل ندارد، ادب ندارد و کسى که همّت ندارد، جوانمردى ندارد و کسى که دین ندارد، حیا ندارد.

بحار الانوار(ط-بیروت) ج 75 ، ص 111 ، ح 6
هاااا؟؟  OO
عکسا رو دیدم چشام چهارتا شد!
پاسخ:
0 . 0
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۳ فانوس جزیره
پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

امام رضا علیه السلام فرمودند:
نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



سلام علیکم مومن
ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای  ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
التماس دعا داریم

دیدار با خانواده شهید محمد حسین مرادیان فراموش نشود به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
ممنون از هدایاتون...
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۱ ... حسینی ...
سیاه پوش بیست و هشتمین روز صفر، شانه به شانه آسمان فشرده در ابر مدینه مى گریم.

ایام سوگواری معصومین تسلیت باد...
سلام
با عرض پوزش .
خیر اگر سوالی برای خودم پیش بیاد یا مناسبتی باشه به فرمایشات ایشون رجوع می کنم.

بابت تاخیر در پاسخ بازم شرمندم
پاسخ:
سلام

بعــــــــــلـه!
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۳ فانوس جزیره
پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

امام رضا علیه السلام فرمودند:
نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



سلام علیکم مومن
ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای  ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
التماس دعا داریم

دیدار با خانواده شهید (مدافع حرم) محمد حسین مرادیان فراموش نشود. لطفا به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۰ فاطر فلق
سلام
ایام عزای رسول مکرم اسلام،امام حسن مجتبی و امام رئوفمان علی بن موسی الرضا برشما همسنگر گرامی تسلیت باد.

به روزیم با معرفی کتاب "مدیریت نگاه"و منتظر نظرات ارزشمند شما.
پاسخ:
سلام

حلول ماه ربیع بر شما گرامی مبارک! :)
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۲ بنت الهدی حسینی
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۹ مسافر88 آرام
سلام
خدا عاقبتمون رو ختم بخیر کنه با این همه دکترای.... محترم

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام

إن شاء الله...

حلول ماه ربیع بر شما مبارک.
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۱ باید مراقب بود ...
خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه ان شاالله
پاسخ:
إن شاء الله...
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۴ سید محمد رضی زاده
ای بابا...

پاسخ:
ممنون بابت لینک....
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۱ مرکز فرهنگی و قرآنی

با سلام.

ضمن تبریک حلول ماه ربیع اول خدمت شما دوست و یارعزیز به اطلاع می رساند سایت مرکز فرهنگی و قرآنی آستان مقدس امام زاده سید علی اصغر(ع) با قالبی جدید و مطالب بروز آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

خدمت جدید  به نام کتابخانه آنلاین آستان نیز در اختیار شما می باشد.البته می توانید کتاب های اکترونیکی خود را نیز یا ارسال به آدرس پست الکترونیکی مرکز آنرا به دیگران معرفی و در اختیار آنان قرار دهید.

آدرس سایت :sayyedaliasghar.ir

لینک مستقیم کتابخانه: sayyedaliasghar.ir/page/librery

پست الکترونیکی: sayyedaliasghar110@gmail.com

التماس دعا-عباس شریفلو

۰۳ دی ۹۳ ، ۲۳:۱۶ سید محمود موسوی
از کسی که حتی ذره ای از مبانی پدرش رو نمیدونه، بیشتر ازین توقع نیست!

اجرکم عندالله

یاعل...
پاسخ:
و شایدم میدونه

یعنی می دونه که می دونه

ولی نمی دونه

و جهل مرکب داره!!

و این یعنی تا ابد الدهر نیز بر همین جهلش خواهد ماند و خواهد مُــــرد!

(ولی إن شاء الله که اینطور نباشه!)
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۶ یک سبد سیب
منتظر پست های جدید هستیم

پاسخ:
إن شاء الله
۰۵ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۰ سلام بصیر
سلام بصیر
واقعا که بعضی ها به خاطر امور دنیوی فراموش میکنند حرف حق را

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

در پناه حق باشید
۰۷ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شدید مسئول؟
پس پست چی شد؟
پاسخ:
متوجه سوال اولتون نشدم!؟
سلام
مشغول نوشتن سفرنامه اربعین(به نام لبیک) هستم.
خوشحال میشم شما هم در حلاوت و برکتش شریک شوید...
یا علی
بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام علیکم
خدارا شاکریم که گروهی دور هم جمع شدیم تا قدمی برای شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی برداریم.
لطفا در این راه حامی ، کنار و پشتیبان ما باشید.
اجر شما با شهدا.
۰۹ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۰ ashke parastooo
اقا جان
می ترسم روزی که بیایی
قلبم به احترامت بایستد
I am afraid that one day come
...Ahtramt my heart stops

سلام

آغاز ولایت حضرتش بر شما مبارک

 

صاحب‌الزمان، مهدی موعود(عج) می‌فرمایند؛

 

اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می‌شوی، و اگر طلب کنی می‌یابی.

 (بحارالأنوار، ج 51، ص 339)

پاسخ:
سلام؛ این عید بر شما هم مبارک باشه...

از عیدی گرانبهاتون نیز ممنون.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۶ کمی بودن ...
حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم
سلام متاسفانه بسیاری از به اصطلاح سیاسیون ایران تفکرات بچه گانه و بسته ای دارند مثلا همین گرایش مطهری به اصلاحات از لجبازی با احمدی نژاد شروع شد
پاسخ:
سلام
اسمش لجبازی نیست! مخصوصا توی این مورد!!!

دلیلش خود بزرگ پنداری هستش که فکر میکنه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">