سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

نظرات حاوی پیام تبلیغی منتشر نمی شود...

سداد

دلم تنگ این بهشت شده ...

فرماندهـ منــــ

...

#کار_تشکیلاتی

حواستان باشد؛ انشعاب و انشقاق و دو دسته شدن خطرناک است؛ یکی به خاطر یک فکری از مجموعه ای جدا بشود، باز یکی دیگر از آن طرف به خاطر یک فکر دیگر جدا بشود؛ در حالیکه این فکرها ممکن است درست هم باشد، اما آنقدر اهمیت نداشته باشد که انسان این یکپارچگی را بخاطر آن به هم بزند.

بنده عرض کردم اتحاد ملی، خب، اتحاد ملی برای شما دانشجویان بسیجی از همین بسیج خودتان شروع می شود: اتحاد سازمانی و تشکیلاتی.

نگذارید شما را تکه تکه و پاره پاره کنند.

31/02/1386

" "

عشق نـوشتـــ

...

...

یکـ دوست جدید

نام کتاب: ارتش سری روشنفکران

نویسنده: پیام فضلی نژاد

ناشر: کیهان

لینک خریــد:

از اینجا بخرید...

معرفی کتاب:

فضلی نژاد در این کتاب بیشتر به روایت تاریخ اندیشه سیاسی در ایران معاصر و «نسبت علوم انسانی و مترجمان سکولار با براندازی نرم» می‌پردازد و در ضمن یک روایت تاریخی، مفاهیمی مانند «فروپاشی ایدئولوژیک» و «جاسوسی آکادمیک» را شرح می‌دهد. جدیدترین اسناد جاسوسی فیلسوفان یهودی مانند سِرآیزایا برلین، سِرهانا آرنت، سِرکارل پوپر، لشک کولاکوفسکی، هربرت مارکوزه یا متفکرانی مانند برتراند راسل، جان دیویی و ریچارد رورتی برای سرویس‌های جاسوسی غرب در این کتاب ارائه شده است. مترجمان سکولار از عزت‌الله فولادوند تا محسن ثلاثی یا ناشران وابسته مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر از دیگر سوژه‌های نویسنده هستند؛ و پیوندهای این فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار با چهره‌های «روشنفکری دینی» مانند «عبدالکریم سروش» و «سیدمحمد خاتمی» و «مصطفی ملکیان» شرح داده است.

در بخشی از همچنین:

کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل 4 فصل با عناوین «درآمد: جاسوسان در تهران»، «فصل اول: علوم انسانی؛ الهیات جنگ نرم»، «فصل دوم: فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار»، «فصل سوم:سکولاریسم مقدس آمریکایی» و «فصل چهارم: سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایه‌داری» است. پس از فصل چهارم، رساله‌ای 55 صفحه‌ای با نام «امام جنگ عقیده» چاپ شده که روایت‌گر تحلیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون «غرب‌شناسی»، «علم غربی»، «علوم انسانی»، «دانشگاه»، «معنای روشنفکری» و... است. کتاب «ارتش سری روشنفکران» در بخش «به روایت تصویر» شامل بیش از 100 سند، تصویر و کلیشه مطبوعاتی است و برای اولین‌بار در آن نامه‌های دست‌نویس از «احمد اشرف» (تحلیلگر CIA) خطاب به «عباس عبدی» و نامه «علیرضا نوری‌زاده» (جاسوس MI6) خطاب به «محمدعلی ابطحی» به همراه دست‌خط‌ها و اسنادی مانند مکاتبات حاج «حسین شریعتمداری» با پرفسور «حامد الگار» (استاد دانشگاه برکلی) به چاپ رسیده است. بخش «به روایت تصویر کتاب» شامل 50 صفحه است که ذیل هر عکس و سند و دست‌خط، توضیحات و شناسه‌های آن آمده و خوانند از هر عکس به صفحه مربوط به بحث در متن کتاب ارجاع می‌شود.

پربیننده ترین مطالب

یک گفت و گوی ساده!

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

پسرک گفت: حاج آقا! من دیگه نه نماز می خونم و نه روزه می گیریم و نه خدا را عبادت می کنم!

حاج آقا پرسید: چرا؟

گفت: مگه خود خدا نگفته ادعونی استجب لکم؟

حاج آقا گفت: چرا عزیزم خدا گفته!

گفت: مگه خدا نگفته از تو حرکت...؟

حاج آقا گفت: چرا خدا این رو هم گفته!

گفت: خب منم کلی دعا خوندم، کلی در خواست کردم، کلی نذر و نیاز کردم، کلی تلاش کردم و به این در و اون در زدم، ولی جوابی نداد خدا.

حاج آقا پرسید: واسه چی دعا کردی و جوابی نشنیدی؟ واسه چه کاری تلاش کردی؟

گفت: من یه دختری را دوست داشتم، و می خواستم که باهاش ازدواج کنم ولی هر کاری کردم نشد!

پس خدایی نیست، چون اگه بود جواب منو میداد. پس خدایی نیست که من بخوام باهاش صحبت کنم و نماز بخونم یا روزه بگیرم و یا به امید او تلاش کنم
حاج آقا گفت: ببین عزیز من، شما اگه که یک برادر کوچک تر از خودت داشته باشی که نتونه درست و غلط را یا چیز مفید و چیز مضر را تشخیص بده، وقتیکه یه بطری شربت را میبینه سریع داد و فریاد میکنه که من شربت می خوام.

ولی شما می دونی که داخل این بطری شربت نیست، بلکه داخل بطری چیز دیگه ای مثل وایتکس ریختی قبلا و هر چی هم الان به برادرت میگی که برادر جان این داخلش شربت نیست اینا وایتکسه اگه بخوری مسموم میشی ولی برادرت ول کن نیست و گریه میکنه و میگه که نه این بطری شربته و من شربت می خوام...

ولی شما که می دونی داخل این بطری وایتکسه چکار میکنی؟ آیا واسش میرزی توی لیوان و بهش میدی که بخوره؟ نه شما هیچ وقت این کار را با برادر کوچک تر خودت که خیلی هم دوستش داری نمی کنی.

خب چکار می کنی؟ میری از داخل یخچال یه لیوان شربت بر میداری و میدی دست برادرت که بخوره.

بردار شما شربت می خواست که بهش رسید؛ ولی اگه اون بطری را بهش میدادی جز ضرر و زیان چیزی واسش نداشت.

پسر گلم! خدا هم در قبال بنده هاش همینطوره؛ گاهی ماها ظاهر یه چیز را می بینیم و شروع می کنیم به دعا به درگاه خدا که خدایا من فلان چیز را می خوام؛ ولی خدا که از همه چیز اگاهه، می دونه که اگه ما به اون چیز برسیم جز ضرر و زیان واسمون چیز دیگه ای نداره.

حالا توی این قضیه هم همینطوره؛ یه پسری گاهی دوست داره با دختری ازدواج کنه ولی هر کاری که میکنه درست نمیشه، هر چی دعا می کنه درست نمیشه؛ چرا؟ به این خاطر که خدا میدونه که اگه اون پسر با اون دختر ازدواج کنه جز ضرر چیزی حاصلشون نمیشه؛ واسه همینم هر چی دعا و گریه و زاری کنه کاری از پیش نمی بره. چون خدا بنده هاش رو دوست داره و نمی خواد که اونا دچار ضرر بشن.

ولی خدا کاری میکنه که با دختری که واسه دنیا و آخرتش خوبه ازدواج کنه.

++ خیلی خیلی ببخشید اگه فضا سازی ها را نتونستم خوب کار کنم؛ إن شاء الله توی نوشته های بعدی بهتر بشه. إن شاء الله دوستان هم نقاط ضعف متن را بیان کنن که پست های بعدی بهتر و کامل تر بشه.


۹۲/۰۷/۲۰ موافقین ۴ مخالفین ۰

نظرات  (۴۸)

۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۰ سجاد عبدی
امام باقر (ع) : خداوند دوست ندارد که مردم 
در خواهش از یکدیگر اصرار ورزند 
ولی اصرار در خواهش از خودش را دوست دارد.
شهادت امام باقر بر شما تسلیت....

▌║█║HOO ALI HEYDAR MADAD ©sajjadabdi ▌║█║


۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۹ عاطفه سادات
ای کاش خدا اینقدر به آدم معرفت بده که بتونه حکمت نداده ها را هم شکرش را به جای بیاره...قابل تامل بود.
والا خواستم بگم کی گفته من شما را یادم نبود؟بله من کسی را به اسم و تک نک یادم نبودم ولی برای همه دوستای وبلاگ نویسم ویژه دعا کردم البته اگر لابق بوده باشم.
اما نکته دیگه ، اگر خدا بخواد و امام رضا بطلبه عرفه زائر امام رضام ایندفعه یقینا به اسم (نمی از یم) مخصوص و ویژه یادتون میکنم البته در صورت وجود لیاقت.
یاعلی
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۱ نازنین روانبخش

سلام

با افتخار لینک شدید

دعامون کنید

یا علی

انشاالله...
۲۲ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۰ حسین علیمحمدی
خداقوت
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۰ ... خادم الزهرا
سلام
ایکاش خدا رو باود داشتیم...
پاسخ:
کاش...
برایتـــــان


سربلندی ابراهیم ، آرامش اسماعیل، امیدواری هاجر، عطر عرفه

و برکت عید قربان را آرزومندم ...

زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه ی زمزم

عید سعید قربـــــان همایون باد . . .
سلام
عیدتون مبارک...


 سفر به قبله....
http://zareh.blog.ir/post/149
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۹ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

اللهم هذا یوم مبارک

لبیک اللهم لبیک لبیک لبیک لاشریک لک لبیک ان الحمد و النعمه لک والملک لاشریک لک

عید قربان مبارک
سلام علیکم
شاه شاهان دوباره قربانی می خواهد! آماده ای برای قربانی شدن؟!
آمادگیت مبارک!

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۲ غریبه غریب
مفید بود

بروزم
بله همه ی متون داخل وبلاگ قلم حقیر است
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
سپاس از پست زیباتون.
موفق باشین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۱۹ سفیـــر نـــور
سلام
حتما
محتاجیم به دعا همسنگر:((
التماس دعا
یازهرا
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۸ بے بازگشتــــ ...
من موافق نیستم
بعضی وقتا خدا دوست داره بنده هاش بیشتر دعاش کنندو صداش کنند
خدا دوست نداره بنده هاش هیچ وقت از رحمتش ناامید بشن
یعنی وقتی دعا کردی و خدا نداد باید کلن بی خیال بشی و بگی خیر نبوده لابد
نه نه من اینو قبول ندارم
نا امیدی از رحمت خدا گناه کبیرس
هرچیزی و هر اتفاقی یه موعدی داره یه وقتی داره و تا زمانش نرسه اتفاقی نمی افته
شاید هنوز زمانش برای وصال نرسیده، شاید هنوز آماده نیستند
با اون آقا پسر هم موافق نیستم، این تجربه شخصیمه وقتی چیزی رو از خدا میخوای و اون بهت نمیده این باعث میشه بیشتر بری سمتش بیشتر صداش کنی و بخوای
خدا همیشه جوابه صبرتو میده
، اگه تو ناامید نشی و باز خدارو صدا کنی با این که هنوز بهت نداده اون بیشتر دوست داره ... :)
پاسخ:
سلام
بله حرف شما کاملا صحیح و متینه...
ولی منظور من نا امیدی از رحمت خدا نبود.
چون گاهی همون رحمت و مهربونی خداست که نمی خواد بنده اش به یه چیزی برسه، چون بضررشه...

 سلام ممنون از حضورتون
خدا قوت
امام موسی بن کاظم علیه السلام می فرمایند:
گروهی پیش پدرم، امام جعفر صادق علیه السلام، آمدند و گفتند:
هرچه دعا می کنیم مستجاب نمی شود.
پدرم در جوابشان فرمودند:
زیرا کسی را می خوانید که اصلا نمی شناسید!

تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند؟
به قدر بینش خود هرکسی کند ادراک

إن شاء الله موفق باشید...

سلام

غروب جمعه است و با وضو دارم مینویسم

این داستان شبیه است به داستان زندگی من

وقتی عاشق دختری شدم که از خدا خواسته بودم که خدایا من بلد نیستم، خودت یکی که مناسب منه رو وارد زندگیم کن، و اومد، اما نشد تا همین الان.

الان سال هفتمه که هر روز و هر ماه و هر سال یجور ازش دور شدم جوری که تو این مدت حتی به تعداد انگشتای دستام شایدم یک دستم ندیدمش.

و امروز خیلی ازم دور شده. جوری شده که اگه بخوام هم دیگه نمیتونم برم براش بدلایلی.

نا امید شدم گفتم دیگه خدای اینجوری رو نمیخوام حتما خدا کسی دیگه است و این که مردم میگن نیست باید با کسی دیگه حرفام رو بگم خدایا کجایی؟

خدایا خودت آوردیش تو زندگیم حالا چی شد؟

زندگی بهتر؟ کو؟ اگه منم که دیگه ازدواج نمیکنم. اگه منم که از تمام دخترها متنفر شدم و حالم بد میشه میبینم بیخود شادن. هیچی نمیفهمن. دغدغه همشون چیزای مزخرفه مثل آرایش، لباس، آهنگ، خوشگذرونی تو رستوران و دانشگاه و همه چیز بجز خدا.

تو زندگیم فقط یکی برام جالب بود چون در کنار مزخرفاتش ولی دین و ایمانش رو داشت و دغدغه دین هم داشت نه فقط ظاهر که میدیدم تلاش میکرد برای حفظ دین و ترویج دین.

حالا چی گیر من اومد با این جدایی؟ چی گیر خدا اومد از من اینجور؟

جز اینکه تنهایی با گناه نیازمو جبران کنم؟

هیچ کسی هم نمیفهمه و درک نمیکنه دلم نمیخواد با کسی دیگه ازدواج حتی اگه تا ته عمرم تنها بمونم حتی اگر بعد مرگ خود رسول الله بیاد بگه تو از من نیستی حتی اگر تو آتیش جهنم بسوزم.

اگر خدا خوبی من رو بخواد که میخواد خودش یکاری میکنه.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
سلام بر شما دوست عزیز
این که نشد حرف که چون عاشق یه دختری شدین و دوستش داشتین ولی موفق به ازدواج نشدین، دیگه تا آخر عمر ازدوج نمی کنین و حتی اگر قرار باشه از دین پیامبر اسلام بیرون باشین و حتی اگر توی آتش جهنم بسوزین...
کاش میشد مفصل تر باهاتون صحبت کرد.
توجیه گناه خود گناهه و اینکه شما الان که موفق به ازدواج با مورد خاص خودتون نشدین الان با گناه نیاز خودتون رو رفع کنین.
و همچنین ناامیدی از رحمت خدا هم خودش گناه دیگه ایه. (نظر بی بازگشت توی همین پست رو بخونین).
و یه نکته ی دیگه؛ هیچ وقت نسبت عام به همه ندین!! آیا واقعا همه ی دخترها دنیا پرستن؟؟ نیست واقعا اینطور. و این نسبت کلی شما توهین به همه ی خانم هاست. دقیقا مثل اینکه کسی در خیابان یک فرد در لباس روحانیت را ببیند که اشتباه می کنه و سریع نسبت عام بده به همه ی روحانیا و آخوندا اینطورن؛ آیا واقعا این درسته؟ و همه ی روحانی ها مرتکب فلان اشتباه می شوند و یا خلاف کارند؟
به هیچ وجه هدف گیر دادن به اشتباهات متن شما نیست بلکه اصلاح متن شما بود.
...............
شما از خدا خواستین که هر کس که مناسبتونه رو سر راهتون قرار بده. خب از کجا این فرد را خدا سر راه شما قرار داده؟ اگه به این باشه که در روز اگه با چندین و چند دختر برخورد داشته باشین، میگین که این دختر را خدا سر راه من قرار داده و عاشق میشین؟!
خب همین که هر روز از هم دورتر و دورتر شدین خب لابد یکی از دلایلی باشه که اون فرد مناسب شما نبوده و فرد مناسب حال شما فرد دیگری باشه.
به هر حال اگه تمایل داشته باشین در فضایی صمیمی تر و مفصل تر با هم صحبت کنیم؟
...........
خیلی خوبه که همیشه با وضو هستینا...
ما رو هم از دعاهاتون بی بهره نگذارین.
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۶ سمیه ناصری
خیلی جالب . منطقی بود
یه جواب حساب شده ..چقد خوبه که برای به راه آوردن آدمایی از این دست که اطرافمون هستن این جور مثال های عینی بیاریم که درک کنن قضیه علم و حکمت خدا رو
عالی بود
 سلام

رنگ...
http://zareh.blog.ir/post/105
از معدود دوستان مجازی بودید که چون گلگی کرده بودید حرم حضرت معصومه یادی نکردم ازتون چندین بار توی حرم امام رضا به اسم ولاگیتون یادتون کردم...
یاعلی
پاسخ:
زیارتتون قبول
ممنون از لطفتووووووون...
انشا... ظرفیت هامون بره بالا

سلام

چی شد؟

البته همیشه یک شکل نیست که کلی بگیم تو شیشه شربت وایتکس باشه نه؟

منم منتظرم انشاالله قسمت بشه ولی بیخیال هم نبودم راستش گشتم ولی مناسب تر ندیدم

واسه همین نسبت به انتخابم پایبندم و پای مشکلاتش بیشتر هستم و محکم تر هستم تا اینکه به خوبیها و خوشیهاش فکر کرده باشم

البته کلی میگم

پاسخ:
سلام...
اگه یه آدرسی بگذارین که صمیمی تر و واضح تر صحبت کنیم ممنون میشم...
سلام علیکم
میلاد امام هادی علیه السلام تبریک!
تو وبلاگم یک کتاب در مورد فرهنگ سازی معرفی کردم، اگر علاقه مند بودین مطالعه فرمایید.
بانظربی بازگشتی موافقم
سلام علیکم

بروزیم با
پرسش و پاسخ دانشجویان با رهبر انقلاب درباره وظایف دانشجو
۳۰ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۹ سجاد عبدی
سلام

خدا قوت ...

ــــــــــــــــــــــــــــ

در خدمتیم با حرفی با شاهین نجفی ملعون :)

غدیر کربلای عوام بود و کربلا، غدیر خواص؛ در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد جفا شد. ولی در کربلا با این که بیعت برداشته شد وفا شد.

خدایا بصیرمان کن تا ناصر ولی امرمان باشیم.

غدیر مبارک...

پاسخ:
همچنین مبارک باشه عید شما...
سلام
عیدتون مبارک
بروزم با ابروی پدر بزرگ حتما منتظر حضورتون هستم
التماس دعا
پاسخ:
سلام؛ عید شما هم مبارک باشه...
۰۱ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۳ سید مهدی حاجی آبادی
سلام و رحمت....
عیدتون مبارک و التماس شدید شدید شدید دعا که امشب محتاجشم
پاسخ:
سلام؛ عید شما هم مبارک باشه...
امروز به شکرانه ی این عید غدیر


کز یمن ولایتش جهان شد تطهیر



پیوسته فرست بر محمد صلوات


کن بیعت دیگری به مولا و امیر



عید سعید غدیر خم مبارک باد


۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۵ نازنین روانبخش

سلام

عیدتون مبارک

دعامون کنید

یا علی

پاسخ:
سلام؛ و هم عید شما...
۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۰ پرسش و پاسخ
سلام و ادب
ممنون 
زیبا بود...
۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

خیلی پیشتر متن تون رو خونده بودم!
حق بود!

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)

ولی واقعا خدا باید به آدم رحم کنه چون زمان زیادی میبره آنچه که میدونیم به قلب مون هم برسه(باورقلبی)
السلام و الرحمه...
ما فرق پفک نمکی با چک میلیاردی رو نمیفهمیم..
حق... حق...
پاسخ:
و علیک سلام...
بچه ایم دیگه سرمون نمیشه!

سلام

اصلا یه سوال

من شاید وایتکس لازم داشته باشم

والله

من میگم آب میخوام شما میگی عسل بهتره عسل بخور

بحث اینجاست

شما چرا چیزی نمیگی؟

پاسخ:
سلام
حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه اون لیوانی که شما فکر می کنی داخلش آبه، جهل مرکبی بیش نیست؛ یا به عبارتی دیگه اونی که شما داری میبنی سرابه داداش من. الانم که خدا می خواد عسل بذاره دهنتون هی بگین نمی خوام!!!
............
شرمنده؛ این دو سه روزه سرم شلوغ بود، نتونستم خدمت برسم...

سلام و ممنون از حضورتون.مطلب قشنگی بود.

خدا قوت.سربلند باشید و پایدار

۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۵ پرسش و پاسخ
سلام
با سه مطلب بروزیم...
با سلام، میزبانیم با

کاربکاتورهای "یادش بخیر اون وَختا" | قسمت اول

منتظر حضور و دیدگاه شما
در پناه حق

خیلی خب آقا قبول

اون عسل کو؟

چیزایی که من میبینم بیشتر ذهر مار است بلانسبت تا عسل

البته به دخترا توهین نکنم منظور حرفم مواردی است که دیدم

ببینید راجب حرفام قبل از اینکه بگم با چندین نفر مشورت کردم دلایل بد بودن رو گفتم اگر لازمه به شما هم بگم؟

ولی یک نکته رو بگم ابتدا باید بدونم با کی طرفم

پاسخ:
خب همین دیگه
ما گاهی فرق عسل را با زهر نمی فهمیم.
مثل اینکه بنده خدا مادری هی می خواد به بچش عسل بده که بخوره ولی بچه نمی خوره و میگه من پفک می خوام؛ خب بچه ست دیگه فرق عسل و پفک رو نمی فهمه!!!
مثل الان ماهاست با خدا
هی خدا میگه میخوام عسل بدم بخوری ولی ما هی می گیم نــــــه مازهر مار می خوایم!!
۰۸ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۲ ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان
سلام
ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان
دختر زرنگ ایرانی
http://ibso.ir/index.php/87-multimedia/2013-05-22-05-09-15/464-2013-10-29-04-19-56

انتشار آثار فاخر دانشجویی
http://ibso.ir/index.php/105-board/427-2013-09-26-09-08-10

خدا روزی مجرد ها کنه یه همچین همسری ( داستان بسیار خواندنی)
http://ibso.ir/index.php/87-multimedia/2013-05-22-05-09-15/458-12985

ثبت سایت های برتر دانشجویان
www.ibso.ir

بصیرت
http://ibso.ir/index.php/87-multimedia/2013-05-22-05-09-15/460-2013-10-28-10-09-16

سوالات ناب خواستگاری مخصوص بچه مذهبی ها
http://ibso.ir/index.php/daneshjooee/424-2013-09-25-14-36-20

و...

www.ibso.ir

عرض سلام و خداقوت
به روزیم با ...

جایی که بی حجابی واجب الهی ست ...!

 

یه اعتراف..چند بار برا این پست نظر گذاشتم اما مطلب رو نخوندم...

اما این دفعه با نظرات خوندم.

اول با همه آرزوی عاقبت به خیری دارم...

ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین واجعلنا للمتقین اماما 74 فرقان

برای بعضی دوستان:

آیه 15 سوره آل عمران.

قُلْ أَؤُنَبِّئُکُم بِخَیْرٍ مِّن ذَلِکُمْ لِلَّذِینَ اتَّقَوْا عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتٌ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَأَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ

بگو آیا شما را به بهتر از اینها خبر دهم براى کسانى که تقوا پیشه کرده‏اند نزد پروردگارشان باغهایى است که از زیر [درختان] آنها نهرها روان است در آن جاودانه بمانند و همسرانى پاکیزه و [نیز] خشنودى خدا [را دارند] و خداوند به [امور] بندگان [خود] بیناست

اما یه چیزی بگم:

مگه خدا نمی گه ان مع العسر یسرا...ما که از وقتی چشم باز کردیم سختی بود..پس کی ؟ صبر تا کی؟

ان الله مع الصابرین...

برام دعا کنید صبر داشته باشم...

طلبه بود و خیلی ازش تعریف کردن.ما هم بهشون جواب مثبت دادیم... رفتن و دیگه ازشون خبری نشد.یه خانم کارمند پیدا شده بود و...پول دیگه...

ازدواج کردن..الان شنیدم آقا داماد بیماری روانی داره..

برای این ازدواج اگه صلاح خدا بود..نذر 14شهدای گمنام ی14س نذر کرده بودم...که صلاح نبود...

 

پاسخ:
یه چی میگم ولی مطمئن نیستم درسته یا نه!
به نظر من به خاطر اینکه نفس انسان راحت طلبه، وقتی با یه سختی و مشکلی مواجه میشه، راحت متوجه میشه؛ ولی راحتی و آسانی ها رو متوجه نمیشه چون باب میلشه...
إن شاء الله که بهترین ها نصیبتون بشه.

یادم رفت بگم

عسی ان تکرهوشیئا هو خیر لکم و عسی ان تحبو شیئا شر لهم..

خدا کنه اشتبا ننوشته باشم...

حاج آقا مجتهدی :

ساعت 10 صبح دکتر به همراه مامور آشپز خانه وارد اتاق بیماران می شود. ده تخت هم داخل اتاق است، دکتر می گوید: "به این چلو کباب بدهید با کره، به تخت کناری غذا ندهید، به او سوپ بدهید، به این شیر بدهید، به او کته ی بی نمک بدهید، به این آش بدهید، دیگری نان و کباب." مریض ها همه یک جور به دکتر نگاه می کنند. حتی به کسی هم که می گوید غذا ندهید، او می فهمد که امروز عمل جراحی دارد و نباید غذا بخورد، چون می فهمد و می شناسد که دکتر خیرش را می خواهد، اعتراض نمی کند.
حالا اگر بلند شود و بگوید که چرا به آن مریض چلوکباب بدهند و به من ندهند، دکتر می فهمد که این شخص روانی است. ما هم اگر به خدا بگوییم خدایا، چرا به فلانی خانه ی دوهزار متری دادی و به من ندادی، ما هم روانی هستیم.
ما هم قضا و قدر الهی را نشناختیم و نفهمیدیم، باید بفهمیم. همان طور که مریض می فهمد و به دکتر اعتراض نمی کند، ما هم به خدا نباید اعتراض کنیم و هرچه به ما می دهد راضی باشیم.
پاسخ:
چه تمثیل زیبایی...
پاراگراف آخری هم از حاج آقا مجتهدی بود یا خودتون؟
درست بود ولی از الفاظش بوی جبر می اومد!!! وگرنه منظورتون رو متوجه شدم...
استفاده کردم؛ خیلی ممنون
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۳ خادم الحسین

سلام

من تازه با این وبلاگ آشنا شدم .حلول ماه محرم رو خدمت همه نمی از یم ها تسلیت میگم.التماس دعا

جالب...
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۸ علیرضا مقدسی
سلام خدا قوت 
احسنت بر شما اجرک الله وبلاگ  پرمحتوا دارید 
ما هم به روزیم با مطلب جدید
پایان دهید به قتل شیعیان
منبع : http://sarbedaran313.ir/ 
منتظر حضور گرمتون هستم 
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">