سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

سداد

أَعِینونی بِورعٍ و اجتهاد و عِفَّة و سداد

نظرات حاوی پیام تبلیغی منتشر نمی شود...

سداد

دلم تنگ این بهشت شده ...

فرماندهـ منــــ

...

#کار_تشکیلاتی

حواستان باشد؛ انشعاب و انشقاق و دو دسته شدن خطرناک است؛ یکی به خاطر یک فکری از مجموعه ای جدا بشود، باز یکی دیگر از آن طرف به خاطر یک فکر دیگر جدا بشود؛ در حالیکه این فکرها ممکن است درست هم باشد، اما آنقدر اهمیت نداشته باشد که انسان این یکپارچگی را بخاطر آن به هم بزند.

بنده عرض کردم اتحاد ملی، خب، اتحاد ملی برای شما دانشجویان بسیجی از همین بسیج خودتان شروع می شود: اتحاد سازمانی و تشکیلاتی.

نگذارید شما را تکه تکه و پاره پاره کنند.

31/02/1386

" "

عشق نـوشتـــ

...

...

یکـ دوست جدید

نام کتاب: ارتش سری روشنفکران

نویسنده: پیام فضلی نژاد

ناشر: کیهان

لینک خریــد:

از اینجا بخرید...

معرفی کتاب:

فضلی نژاد در این کتاب بیشتر به روایت تاریخ اندیشه سیاسی در ایران معاصر و «نسبت علوم انسانی و مترجمان سکولار با براندازی نرم» می‌پردازد و در ضمن یک روایت تاریخی، مفاهیمی مانند «فروپاشی ایدئولوژیک» و «جاسوسی آکادمیک» را شرح می‌دهد. جدیدترین اسناد جاسوسی فیلسوفان یهودی مانند سِرآیزایا برلین، سِرهانا آرنت، سِرکارل پوپر، لشک کولاکوفسکی، هربرت مارکوزه یا متفکرانی مانند برتراند راسل، جان دیویی و ریچارد رورتی برای سرویس‌های جاسوسی غرب در این کتاب ارائه شده است. مترجمان سکولار از عزت‌الله فولادوند تا محسن ثلاثی یا ناشران وابسته مانند همایون صنعتی‌زاده و احسان یارشاطر از دیگر سوژه‌های نویسنده هستند؛ و پیوندهای این فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار با چهره‌های «روشنفکری دینی» مانند «عبدالکریم سروش» و «سیدمحمد خاتمی» و «مصطفی ملکیان» شرح داده است.

در بخشی از همچنین:

کتاب «ارتش سری روشنفکران» شامل 4 فصل با عناوین «درآمد: جاسوسان در تهران»، «فصل اول: علوم انسانی؛ الهیات جنگ نرم»، «فصل دوم: فیلسوفان یهودی و مترجمان سکولار»، «فصل سوم:سکولاریسم مقدس آمریکایی» و «فصل چهارم: سیاستمداران عملگرا و دولت سرمایه‌داری» است. پس از فصل چهارم، رساله‌ای 55 صفحه‌ای با نام «امام جنگ عقیده» چاپ شده که روایت‌گر تحلیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون «غرب‌شناسی»، «علم غربی»، «علوم انسانی»، «دانشگاه»، «معنای روشنفکری» و... است. کتاب «ارتش سری روشنفکران» در بخش «به روایت تصویر» شامل بیش از 100 سند، تصویر و کلیشه مطبوعاتی است و برای اولین‌بار در آن نامه‌های دست‌نویس از «احمد اشرف» (تحلیلگر CIA) خطاب به «عباس عبدی» و نامه «علیرضا نوری‌زاده» (جاسوس MI6) خطاب به «محمدعلی ابطحی» به همراه دست‌خط‌ها و اسنادی مانند مکاتبات حاج «حسین شریعتمداری» با پرفسور «حامد الگار» (استاد دانشگاه برکلی) به چاپ رسیده است. بخش «به روایت تصویر کتاب» شامل 50 صفحه است که ذیل هر عکس و سند و دست‌خط، توضیحات و شناسه‌های آن آمده و خوانند از هر عکس به صفحه مربوط به بحث در متن کتاب ارجاع می‌شود.

پربیننده ترین مطالب

کدام همت؛ کدام باکری!؟

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ

** منظور از همت و باکری، همت و باکری بما هو همت و باکری نیست! بلکه منظور همت و باکری بما هو شهید است؛ بما هو اسطوره است؛ بما هو الگو است.

** بعد از اینکه چندی پیش مطلع شدم کتاب همت، نوشته محمد عزیزی با تهدید و شکایت خانواده این شهید از کتاب فروشی ها و ناشر آن جمع آوری شد، بر آن شدم مطلبی بنویسم، و حرف هایی را با خانواده بزرگوار این شهید در میان بگذارم! ولی خب کوتاهی شد...

اما بعد از اینکه بیانیه خانواده های 175 شهید(!!!) [که بهتر می بود گفته شود 175 امضاء] در اعتراض به سوء استفاده از تشیع 270 شهید در تهران صورت گرفت؛ و 5 امضای آن مربوط به خانواده های دو شهید همت و باکری بود؛ این بار عزمم جزم شد تا آن مطلب را با کمی تغییرات و با الهام از مقاله ی دوست عزیز محسن حسام مظاهری بنویسم، و نگذارم این شهدای بزگوار، بازیچه ی بازی ها و تفکرات سیاسی خانواده هاشان قرار بگیرند.

(البته بعد از آن تعدادی از آن امضاها تکذیب شدند از طرف خانواده ها!!!)

 

** سه روایت، که هر کدام به یک نگاه و جریان در رابطه با شهدا، مخصوصا این دو شهید دوست داشتنی می پردازد، و در ضمن خود حرف هایش را می زند...

 

یکــ - یک روایت واقعی... (که البته از خودم نیست!)

ازشان پرسیدم: با کدوم شهید دوستین؟!

اصلا این جمله به گوششان نخورده بود... خــــــانم یــــــــــعنی چی؟! اصلا شما خودتون با کدوم شهید دوستین؟

گفتم: شهید حاج حسن آغاسی زاده.

معلوم بود از آن بلاهاست... با خنده گفت خانم من با همت دوستم.

همه زدند زیر خنده.

گفتم: حاج ابراهیم همت؟!

گفت: خانم اسمشو نمیدونم عکسشو همین ورودی سایت زدن.

یکی یکی صداها بلند شد: عِـه اون عکسه اسمش همته؟! خانم ما هم همتو دوست داریم.

به سختی ساکتشان کردم: فکر کردین نمیدونم چرا همتون شهید همتو دوست دارین.

یکهو ترکیدند از خنده...

 

 

دو - روایت جریان حزب الله

محمد عزیزی، نویسنده کتاب زندگی نامه داستانی شهید محمد ابراهیم همت، [که البته در عین ناباوری این کتاب، در پی شکایت خانواده شهید، توقیف و جمع آوری شد! چرا که از نظر ایشان این کتاب تصویری غیر واقعی و دروغین(البته به زعم خانواده ایشان) را از همت عرضه کرده است.] در مقدمه ی کتابش اینگونه می نویسد:

"... معلم مجاهدی که در هر حال -چه هنگامی که در مدرسه و در حال تدریس بود و چه در جبهه های جنگ و دفاع از کشور و انقلاب اسلامی- بی تردید همواره یک انقلابی و مصلح بزرگ و پیرو خط امام و معتقد بر امر ولایت فقیه بود و جان و دل و دست و زبانش همه بوی عشق می داد و بوی زندگی؛ عشق به «هستی»، به «حقیقت»، به «اسلام راستین» و انقلابی که بتواند سعادت و نیکبختی مادی ومعنوی مردم به ویژه محرومین و پابرهنگان را فراهم آورد. محمد ابراهیم همت به گواهی همه ی اطرافیان و هم رزمان و گفتار و کردارش، اگر بزرگ ترین عاشق روزگار ما نبود، بی تردید یکی از معدود عاشقان حقیقی و از ماندگارترین و تأثیرگذار ترین کسانی بود که تا قرن ها یاد و نام و خاطره اش در حافظه ی تاریخی مردم ما به نیکی خواهد ماند."

همت در وصیت نامه اش چنین می نویسد:

"پیام من فقط این است: در زمان غیبت، اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید."

همت یک بسیجی است و حزب اللهیِ همیشه در صحنه و دارای بصیرت، که صف بندی قاطعی با ضد انقلاب ها و مخالفان و منتقدان نظام دارد و به مناسبت های مختلف نیز در برابرشان می ایستد و اتفاقا اعلام موضع نیز میکند. مثلا می گوید:

"زمان بازرگان به ما برچسب چریک زدند؛ زمان بنی صدر هم برچسب منافق؛ الآن هم برچسب خشک مقدسو تحجّر. هر قدمی کهدر راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب باران مان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم. اما بسیجیان! دلسرد نباشید! حاشا که بچه بسجی میدان را خالی کند."

همت در این روایت، الگو و پناه و یاور حزب اللهی هاست. و اعقاد به حیات شهیدان پس از مرک نیز، سبب شده است که حضورش محسوس باشد؛ مزارش زائر داشته باشد؛ پوستر تصاویرش زینت بخشِ فضاهای شخصی و اداری باشد؛ جوانان حزب اللهی با او راز و نیاز و درد دل بکنند؛ و او را به عنوان یک یاور حی و حاضر و دارای قدرت و اراده مورد خطاب قرار دهند.

در کل همت حزب اللهی را می توان در تصویر زیر خلاصه کرد:

 

(بروی تصویر کلیک کنید...)

 

این تصویر را که پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی منتشر کرده است، گویای همه چیز در رابطه با روایت همت جریان حزب اللهی می باشد.

 

سه - همتِ سبز

یکی از شعار های خوارج سال 88، و معترضین به نتیجه انتخابات که جنبش سبز نام گرفتند؛ یکی از شعارهاشان این بود:

"بسیجی واقعی / همت بود و باکری"

این شعار می خواهد مفهوم بسیج را از مصادیقش جدا کند. و به عبارتی می خواهد روایت رسمی[روایت حزب الهی] را از بسیج و همت و باکری را بشکند.

زیرا واقعی و غیر واقعی، زمانی بکار می رود که حرف از غیر اصیل بودن و قلابی بودن یک پدیده در میان باشد.

این شعار در پی این است که روایت رسمی از همت و باکری[روایت حزب اللهی] را بشکند و روایت خود را[روایت سبز] را به عنوان روایت واقعی و اصیل مطرح کند.

این شعار می گوید: اولا بسیج یک ارزش است و ثانیا این مفهوم، مصادیقی دارد غیر از آن ها که مصداق آن معرفی می شوند.

پس این شعار نفی مصداق میکند در ضمن این که مضمون را تایید می کند، و مصداق حقیقی آن را ارائه میکند؛ و می گوید همت و باکری از مصادیق واقعی و حقیقی این ارزش هستند، آن هم همت و باکری که ما آن را تعریف می کنیم.

 

 

حال سوال اینجاست که چرا از بین همه ی شهدای شاخص قرعه به نام این دو شهید می خورد!؟

نخستین دلیلی که به ذهن می رسد این است که چون خانواده این دو شهید هم جزو حامیان شاخص جریان سبز و معترضین بودند. و حضور این دو خانواده در بین معترضان، راه را برای ارایه ی روایتی غیر رسمی و از این دو شهید و تکذیب ادعای رسمی از آن را باز کرد.

اما خانواده های شهدای دیگری نیز در جمع معترضان حضور داشتند، اما نام شهیدشان شعار نشد و معترضان قاب عکسش را در دست نگرفتند. پس علت این گزینش چیست!؟

اینجاست که بحث اسطوره مطرح می شود؛ و این اسطوره است که قدرت تبلیغ و تهییج و بسیج عمومی دارد. و اگر این دو شهید اسطوره نبودند، واقعا برا معترضان چه اهمیتی داشت که بسیجی واقعی است یا نه!؟

پس یکی از پیام های "بسیجی واقعی / همت بود و باکری" این است که همت و باکریِ بسیجی در روایت رسمی، غیر واقعی و دروغین هستند. همت و باکریِ واقعی کسی است که اگر بود این سوی جبهه و در کنار معترضان می بود؛ نه در سوی مقابل.

 

همت و باکریِ سبز با استناد به مواضع امروز خانواده شان می کوشند، اسطوره شان را از روایت رسمی که در تملک جریان حزب الله است خارج کرده و روایت غیر رسمی خود را جایگزین گرداند و از روی آن الگو سازی و اسطوره سازی نمایند.

غافل از اینکه در رقابت نابرابر با اسطوره ی همتِ جریان حزب الله، یارای مقاومت نداشته و محکوم به شکست خواهند بود.

و به همین دلیل است که همت و باکریِ سبز با فروکش کردن اعتراضات خیابانی، فراموش می شود و تنها یک خانواده کوچک از آن باقی می ماند.

 

 

نظرات  (۳۲)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۰۹ منور الفکر
یقین دارم همین حاج همت جان که تحت شروط عقدشان به خانوم بدیهیان قول دادند آن دنیا هم باهم باشند و اینها....
توی این یه مورد کاری از دستشون برنمیاد..
حاجی یه بار نشون داده انتخابش بین زن و فرزند با اسلام و ولایت، چیه!
فکر نمیکنم حالا که جنت نشین شده نظرش تغییری کرده باشه-

آقاحمید هم همینطور...
پاسخ:

دقیقا...
جنت نشین نیز تعبیر زیبا و درخوری بود :)
نوشته مفیدی بود. ممنون.
پاسخ:
ممنون
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ عباس زاده
سلام علیکم مومن
واقعا جای تاسف دارد
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم

چی جای تاسف دارد!؟

متن!؟

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۱ عباس زاده
نه منظورم عملکرد و گرایش خانواده این دو شهید است
اینها باید الگو باشند
اگر قیام حسین ابن علی علیه السلام موفق شد
به خاطر اهل بیت حضرت و مجاهدت های بعد از شهادت حضرت توسط زینب کبری سلام الله علیها بود

پاسخ:
آری
إن شاء الله که ادامه دهندگان حقیقی راه شهدا باشیم...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۲ مــ. مشرقی
سلام. من به بلاگ پیوستم.خوشحال میشم ببینمتون.
مطالبتون عالین.
پاسخ:
سلام
یعنی واقعا همگی مطالب رو خوندین!!؟
عجب!!!

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

طاعاتتون قبول درگاه احدیت


در جریان جنگ جمل، همسر پیامبر، مقابل ولی زمان قرار گرفت اما نتیجه معلوم شد...
گر چه خواستند پیامبر را آنگونه که می خواستند تفسیر کنند اما روسیاهی به زغال موند..

حالا این داستان خانواده های این دو شهید بزرگوار هم همون قضیه است...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم...

ممنون از تحلیل جالب و بجاتون...

هر کس، هر کجا و هر زمان که در مقابل ولی زمان خود بیایستد، و بخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند، محکوم خواهد شد.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۹ تا اینجا خواندم...
سلام
 طاعات و عبادات شما قبول

http://baketab.blog.ir/post/65

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۶ محدثه سادات نبی یان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وقتی مثلا کتاب همت از انتشارات روایت فتح را میخوانم و تعابیر خانم ژیلا بدیهیان را، برایم سخت می شود باور اینکه حالا کجا ایستاده است.
...
واقعا فکر میکنم چرا خانواده ی شهدا باید چنین رسمی را در پیش بگیرند؟ آن ها چرا باید فراموش کنند؟!
...
اما این کامنتی که درباره ی جنگ جمل بود و ایضا کامنت اول این پست، شاید تا حدی توانست با یادآوری تاریخ، بهتمان را کاهش دهد...

موضوع پست موضوعی بود که مدتهاست درگیرش هستم!

(***** ******** ** ******* **** ******* ***** ** ** **** * ****** ***** ** ***** *****)
پاسخ:

آری، باور کردن برخی چیزها بسی دشوار و دور از ذهن است...
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم
خداقوت


چ قدر خوب. توی ذهنم جای چنین مطلبی خالی بود ...


پاسخ:
سلام علیکم

ممنون

پس الحمدلله که مفید حال واقع شده...

سلام، با تشکر از شما

"کدام همت و کدام باکری؟"

با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/43550


در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم؛ و به همین دلیل طالب شهادتیم. و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگى غیرخدا نمی رویم

 

یا علی

سلام
خداقوت

متاسفانه تو این چند ساله بعضی از این خانواده ها خواستن شهداشون و از انقلاب و نظام جدا کنند غافل از اینکه پیشینه و حرف این شهیدان مشخصه و بیشتر از این غافلند که همت و باکری اگر در دل ما هستن به مصداق شخص نبود هر چند اون هم هست اما بیشتر به مصداق تبلور زیبایی ها و پاکی ها و ولایت پذیری ها و ... بود 
پاسخ:
سلام علیکم

بسیار دقیق اشاره فرمودید
همت ها و باکری ها اگر برای ما همت ها و باکری ها شدند
بخاطر این بوده که مصداق تبلور و زیبایی و ولایت پذیری آنها بوده...

همانی که ابتدای متن هم به آن اشاره شد...
همت و باکری بما هو شهید و اسطوره

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هیچی دیگه با گشنگی و تشنگی با این فونت ریز عمرا بتونم بخونم...
صفحه مارک دار شد سرفرصت بخونم

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۵ بنت الهدی
من حاج همت حزب اللهی را می شناسم.
و دوست ترش دارم از انچه بعضی سعی دارند بکوشند آنطور جلوه دهندش.
اما همت هم آدم است و میتواند عاشق باشد،
اینکه بخواهد همنشین همسرش باشد،
از عشق است،
نه چیز دیگری.

ان شا الله که برای خانمش که اتفاقن زمانی خودش انقلابی گری را خوب بلد بوده،
هدایت طلب میکند.
پاسخ:

إن شاء الله

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ یک سبد سیب

خوب شد هدف از نوشتن پست رو گفتید ، وگرنه بنده نمیتونستم مطلب رو هضم کنم! 





پاسخ:

ینی الان هضم کردین؟

بنده یکبار به خاطر این حرفا ملحد نامیده شده بودم!
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۸ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به طوفان دیگری در راه است

http://heyateketab.blog.ir/post/222
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چقدر این پست رو با دقت خوندم البته از روایت دوم به بعد..
کل متن رو اینجوری خوندم Oo تا به کامنتها رسیدم یکم بهتر شد
من هم کامنت پلک شیشه ای...!!
تشکر
پاسخ:
عجب!

خب یه کپی پیست میکردین و فونت رو درشت ترش میکردید و می خوندید...!

(آخه مطلب یه کم طولانی بود! اگه فونت رو هم درشت میکردم دیگه هیچ! امثال شما وقتی می اومدن و میدیدن اینقدر مطلب طول و درازه فرار میکردن! ولی اینطوری کلاه میره سرتون!!!)

به هر حال منت گذاشتین

ممنون
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۰ یک سبد سیب

الآن حداقل دلیل حرف زدن در مورد این موضوع رو هضم کردم! 


بنده یادم نمیاد به کسی گفته باشم ملحد ! 

اما شما برداشت کردید ملحد ! 


در حالی که درست این بود که صبورانه به شبهات پاسخ بدین 



پاسخ:
به نظرم جز این هم نبود

که پاسخ میدادم

منتهی طرف مقابل نمی پذیرفتند!

شاید هنوز کامنت ها باشن ذیل پست!

به هر حال ممنون از دقت نظر و وقت گذاریتون.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تشکر از شما بابت پست خوبتون
حقش به اینه که توخود وب خونده بشه

پاسخ:
نظر لطفتون هستش...

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۲ آیات نورانی
اللَّهُمَّ وَ لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَداً

سلام؛
قرآن، حرفی برای تمام فصول؛
ظرایف و دقایق حول قرآن کریم در کلام رهبر قرآنی؛
کتاب خوان باشیم؛
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۳ علی رسولان
خیلی قشنگ نوشتین ، ی ریز خوندمش
کلن جمع کردن کتاب و اندیشه رسم خیلی بدی هستش!
راه و رسم فکر کردن رو تعطیل می کنه
خانواده ی شهدا هم تا حدودی حق دارن درباره شهدا نه بیشتر!
دقیقن مث جرم می مونه ، که عمومی و خصوصی داره
هر کسی می تونه درباره بخش عمومی شهدا بنویسه ، بدون اینکه که به کسی ربطی داشته باشه
راه جواب دادنشم تو همون حیطه است نوشتن نقد!
و برای ارائه متن اعتقادی شهدای شاخص باید تلاش کرد
چ نوشتن چ فیلم ساختن چ شعر و ...
پاسخ:
جمع کردن کتاب و اندیشه رسم خیلی بدی هستش!

ولی به نظرم به هنگام عجز، تنها راه و ساده ترین راه است!

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۳:۱۶ عمار رهبر
هوالمالک
سلام ...
طاعات و عباداتتون قبول باشه
در «راه شهدا» منتظر شما هستیم
یاعلی
پاسخ:

سلام علیکم...

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۸ عـــطـش ...
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم


التماس دعا
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم و اید قائدنا...

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۹ ذره ی ناچیز
این جمله:
"پیام من فقط این است: در زمان غیبت، اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید."

اجرکم عندالله

این عکس جلد کتاب پسران دوزخ همین جوریه؟
سبیل نباید میداشت !!!

وفقک الله
یاعلی...

پاسخ:

خوش آمدید...

چه جوری مثلا...!؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۱ ذره ی ناچیز
البته الان جدیدا داعشیها هم سبیل دارن!
ولی عکس جلدش یک جوریه!
نمیدونم چرا؟
شما میدونید؟
پاسخ:

به خاطر اینکه داعشی ها معمولا این شکلی ان لابد!!!

خب باید از طراح جلد پرسید...

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خوشبحال اصفهانی ها

طاعاتتون قبول
عیدتون مبارک
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۵ هیئت مجازی کتاب
با سلام

عیدتان مبارک ...

دعوتید به قصه ی صلح خونین

http://heyateketab.blog.ir/post/229
پاسخ:
سلام علیکم

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۸ آیات نورانی
سلام،
نیمه ی شهر خدا ایستاده ای،
ما آمدیم، آغوش باز کن؛
پادشاه کرامت..!
پاسخ:
سلام علیکم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
اگر میخواید وبلاگتون رو به سایت تبدیل کنید میتونید طرح قالب و پیاده سازیش تو سرویس قدرتمند بیان رو به ما بسپارید .
ما با کمترین هزینه براتون انجام خواهیم داد.
هیچ وقت برای پیشرفت دیر نیست.
موفق باشید.
گروه نرم افزاری ایتـــــ سافتـــــ (مرجع تخصصی طراحی قالب های بیان)
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ محدثه سادات نبی یان

سلام. طاعاتتان قبول

آمدم دعوتتان کنم برای سلسله پست های جدیدم!

دیدار دانشجویی بیستم تیر ماه با رهبر انقلاب، به روایت پرستوی شماره ی 213


عذر خواهی میکنم که فعلا فرصت نشد مطالب جدیدتان را مطالعه کنم.ان شاءالله استفاده خواهیم کرد.


التماس دعا

۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۰ http://naghleghol.ir/

باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

 برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

باتشکرمدیریت نقل قول

 



سلام.خسته نباشید .واقعا آدم گاهی تا ریشه ی دلش میسوزه برای بعضی اتفاقات.به قول یکی از کسایی که کامنت گذاشته بود ان شاء الله خود شهدا برای خانواده هایشان دعاکنند تاهدایت بشوند.
جهادمغنیه هم فرزند شهید بود منتها تاقبل از شهادتش راهی را رفت که ادامه دهنده راه پدر وعموهای مجاهدش بود وباعث شد خودش هم به شهادت برسد.
البته اینکه ایشان را مثال زده،منظورم این نبود که در ایران تمام فرزندان شهدا فلان اماان چیزی که برایم ملموس بود راگفتم.
بازهم باعث نوشتن همچین متلبی تشکر وخسته نباشید
پاسخ:
سلام
سلامت باشید...

ممنون از وقتی که گذاشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">